Skip to main content

Blocks

Skip Navigation

Navigation

  • Dashboard

    • Site home

    • Site pages

      • My courses

      • Tags

      • FileІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • FolderНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • FileПам’ятка для користувача системи Moodle

      • FileСистема оцінки курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

    • My courses

    • Courses

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

          • Кафедра політології

          • Кафедра соціології

          • Кафедра філософії, публічного управління та соціал...

            • archive

            • Філософія

            • Політика національної безпеки

            • Управління в соціальній сфері

            • Онлайн-консультування і цифрова підтримка клієнтів

            • Адвокація прав людей з інвалідністю у соціальній р...

            • Філософські проблеми рекреації

            • Тімбілдінг

            • Фасилітація групових процесів засобами ненасильниц...

            • Герменевтичні студії креативності

            • Адміністративно-правове регулювання публічно-управ...

            • Інноваційні технології в евристиці

            • Якісні методи соціального прогнозування (Пилипеко ...

              • General

              • Змістовий модуль 1. Теоретико-методологічні засади...

              • Змістовий модуль 2. Якісні методи прогнозування в ...

                • FileЛекція 3. Метод експертних оцінок.

                • FileСемінар 3. Метод комісій та метод Дельфі (07.10.2025)

                • FileСемінар 4. Сценарний підхід до прогнозування (21.1...

                • AssignmentПрактичне завдання 2. Сценарний підхід (до семінар...

                • AssignmentДля завантаження презентацій по семінару 3 та семі...

                • QuizТест 2

              • Змістовий модуль 3. Прикладне застосування якісних...

              • Індивідуальне завдання

              • Підсумковий контроль

          • Практична підготовка факультету соціології та упра...

          • Інформація, Статистика ФСУ

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Close
    Toggle search input
  • English ‎(en)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Log in

Якісні методи соціального прогнозування (Пилипеко ...

Close
Toggle search input
Вибір дисциплін Collapse Expand
Вибір дисциплін Collapse Expand
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Home
  2. Courses
  3. Факультети, кафедри
  4. Соцiологiї та управлiння факультет
  5. Кафедра філософії, публічного управління та соціал...
  6. Якісні методи соціального прогнозування (Пилипеко ...
  7. Змістовий модуль 2. Якісні методи прогнозування в ...
  8. Практичне завдання 2. Сценарний підхід (до семінар...

Практичне завдання 2. Сценарний підхід (до семінару 4)

Completion requirements
Due: Monday, 8 December 2025, 8:36 PM

Обрати одну актуальну соціальну проблему (наприклад, зайнятість молоді, інтеграція ветеранів, розвиток волонтерства).

Скласти три сценарії: оптимістичний, песимістичний і реалістичний.

5–4 бали – чітко описана проблема, є три різні сценарії (оптимістичний, песимістичний, реалістичний) з логічними поясненнями та аргументацією.

3–2 бали – Проблема визначена, сценарії підготовлені, але відсутні деталі або пояснення вибору сценаріїв.

1 бал – Сценарії не розвинені, проблема описана поверхово або сценарії відсутні.

Previous activity
Семінар 4. Сценарний підхід до прогнозування (21.10.2025).
Next activity
Для завантаження презентацій по семінару 3 та семінару 4
Data retention summary
Get the mobile app