Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Навігація

Навігація

  • Інформаційна панель

    • Домашня сторінка

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URL (веб-посилання)ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ТекаНормативна база СЕЗН

      • URL (веб-посилання)Відновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

    • Мої курси

    • Курси

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

          • Кафедра загальної математики

          • Кафедра загальної та прикладної фізики

          • Кафедра комп'ютерних наук

            • archive

            • Комп’ютерна графіка

            • Системи управління базами даних

            • Методика позашкільної роботи з інформатики

            • Інноваційні методи викладання комп’ютерних дисциплін

            • Системи виявлення вторгнень (Кудін О.В.)

            • Курсова робота з дисципліни "Об`єктно-орієнтоване ...

            • Методи тестування на проникнення та моделювання атак

            • Інтернет сервіси в освітній діяльності

            • Кібербезпека штучного інтелекту

            • Управління ризиками інформаційної безпеки

            • Штучний інтелект у кібербезпеці: захист і атаки

            • Цифрові та мультимедійні технології в профільній с...

                • КнигаТема 1

                • ЗавданняЛабораторна робота №1

                • ЗавданняСамостійна робота №1

                • ЗавданняЛабораторна робота №2

                • ЗавданняЛабораторна робота №3

                • ЗавданняСамостійна робота №2

                • ЗавданняЛабораторна робота №4

                • ЗавданняСамостійна робота №3

                • ЗавданняЛабораторна робота №5

              • Підсумковий контроль

          • Кафедра прикладної математики і механіки

          • Кафедра програмної інженерії

          • Кафедра фундаментальної та прикладної математики

          • Практична підготовка математичного факультету

          • Інформація, Статистика Математичного факультету

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вхід

Цифрові та мультимедійні технології в профільній с ...

Закрити
Переключити введення пошуку
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Головна
  2. Курси
  3. Факультети, кафедри
  4. Математичний факультет
  5. Кафедра комп'ютерних наук
  6. Цифрові та мультимедійні технології в профільній с...
  7. Лабораторна робота №5

Лабораторна робота №5

Умови завершення

Мультимедійні засоби реалізації контролю та корекції знань, умінь і навичок

Мета: набуття умінь і навичок з розробки інтерактивних вправ і аркушів, мультимедійних тестів та тестових завдань за результатами перегляду відео
Завдання: 

  1. До відповідної теми розробити мультимедійні тести в сервісі Classtime:
    a) зареєструватися на сервісі 
    Classtime та ознайомитися з його функціоналом;
    b) підготувати тест, який складається з 5 тестових завдань;
    c) опублікувати тест та отримати посилання для проходження тесту.
  2. До відповідної теми розробити інтерактивну вправу:
    a) зайти в сервіс Interacty;
    b) підготувати інтерактивну вправу;
    c) опублікувати вправу та отримати посилання для її проходження.
  3. До відповідної теми розробити інтерактивний робочий аркуш:
    a) зареєструватися в сервісі Wizer.me;
    b) підготувати інтерактивний робочий аркуш;
    c) опублікувати аркуш та отримати посилання для його використання.
  4. Розробити тест, який проводиться за результатами перегляду відео:
    a) зареєструватися на сервісі Edpuzzle;
    b) добрати відео для тесту і переглянути його;
    c) підготувати два тестові завдання;
    d) опублікувати завдання та отримати посилання для його використання.
  5. Підготовлені матеріали представити на занятті.


Методичні рекомендації

Приклад 1

Приклад 2

Приклад 3

Приклад 4

  • Методичні рекомендації.pdf Методичні рекомендації.pdf
    19 вересня 2025, 00:13 AM
Попередня секція
Самостійна робота №3
Наступна секція
Самостійна робота №4
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток