Skip to main content

Blocks

Skip Navigation

Navigation

  • Dashboard

    • Site home

    • Site pages

      • My courses

      • Tags

      • FileІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • FolderНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • FileПам’ятка для користувача системи Moodle

      • FileСистема оцінки курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

    • My courses

    • Courses

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

          • Кафедра слов’янської філології

          • Кафедра українознавства

          • Кафедра української літератури

            • archive

            • Курсова робота з "Історії української літератури" ...

            • Курсова робота з "Історії української літератури"

            • Міжкультурні комунікації

            • Актуальні питання навчання мовно-літературної осві...

            • Актуальні питання сучасної філології

            • Бестселер як феномен масової культури (Ніколаєнко ...

            • Використання онлайн-інструментів у процесі формува...

            • Візіонерська топіка в українській літературі

            • Вступ до літературознавства

            • Вступ до літературознавства (Ніколаєнко Валентина ...

            • Дитяча література

            • Європейські стратегії формування толерантного сусп...

              • General

              • Змістовий модуль 1. ЄВРОПЕЙСЬКІ МЕХАНІЗМИ ВПРОВАДЖ...

              • Змістовий модуль 2. СУСПІЛЬНІ ІНСТИТУТИ ФОРМУВАННЯ...

              • Змістовий модуль 3. ЄВРОПЕЙСЬКІ ЦІННОСТІ РІЗНОМАНІ...

              • Змістовий модуль 4. ЄВРОПЕЙСЬКІ МИСТЕЦЬКІ ПРАКТИКИ...

                • AssignmentСамостійна робота

              • Змістовий модуль 5. МИСТЕЦЬКИЙ АНТИТОТАЛІТАРНИЙ ДИ...

              • Змістовий модуль 6. МИСТЕЦЬКІ ПРОЕКЦІЇ МІЖКУЛЬТУРН...

              • Підсумковий контроль

          • Кафедра української мови

          • Практична підготовка філологічного факультету

          • Англійська мова (Прикладна лінгвістика) 2 курс 1 с...

          • Атестаційний екзамен

          • Спічрайтинг: техніки публічних виступів

          • Статистика Філологічного факультету

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Вступ 2025

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Close
    Toggle search input
  • English ‎(en)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Log in

Європейські стратегії формування толерантного сусп ...

Close
Toggle search input
  1. Home
  2. Courses
  3. Факультети, кафедри
  4. Філологічний факультет
  5. Кафедра української літератури
  6. Європейські стратегії формування толерантного сусп...
  7. Змістовий модуль 4. ЄВРОПЕЙСЬКІ МИСТЕЦЬКІ ПРАКТИКИ...
  8. Самостійна робота

Самостійна робота

Completion requirements
Opened: Wednesday, 8 October 2025, 12:00 AM
Due: Wednesday, 15 October 2025, 12:00 AM

Дайте відповіді на питання: Як документальний театр чи кіно перетворює особисту травму на суспільний акт порозуміння? Як сучасні медіа та цифрові форми мистецтва (відеоарт, меми, соціальні мережі, NFT) відображають ідеї рівності та різноманіття?Які українські мистецькі проєкти можна розглядати як продовження європейських практик формування культури толерантності? Чи може мистецький простір бути «зоною без дискримінації» — і що цьому перешкоджає?

Творче завдання: Розробіть візуальний або медійний кейс: соціальний плакат, відеоколаж, коротке відео чи мем-серію, що передає ідеї інклюзії, рівності та подолання гендерних стереотипів.

Previous activity
Самостійна робота
Next activity
Самостійна робота
Data retention summary
Get the mobile app