Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Навігація

Навігація

  • Інформаційна панель

    • Домашня сторінка

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URL (веб-посилання)ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ТекаНормативна база СЕЗН

      • URL (веб-посилання)Відновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

    • Мої курси

    • Курси

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

          • Кафедра англійської філології та лінгводидактики

            • archive

            • Сучасна мультисеміотична комунікація

            • Курсова робота з фаху (Мова та література (англійс...

            • Перша іноземна мова (англійська) 2 курс (Широкова ...

            • Історія зарубіжної літератури (к. ХХ - поч. ХХІ ст.)

            • Курсова робота з філології (Мова та література (ан...

            • Сучасні технології навчання

            • Академічне письмо

            • Актуальні питання сучасної філології (маг., 2 сем.)

            • Актуальні проблеми сучасної філології (Приходько Г...

            • Англійська мова (середня освіта (2 курс 1 семестр)

            • Англійська мова СО 2 курс, 2 семестр

            • Компаративні студії (середня освіта)

              • Загальне

              • Розділ 1. Компаративні студії в літературознавстві

                • СторінкаРозгорнутий план лекцій

                • URL (веб-посилання)Lecture 1_ 14.10.2025 (recording)

                • ТестLecture 1 (14.10.25)

                • ФайлSEMINAR _1 (21.10.2025)

                • URL (веб-посилання)Seminar 1 (recording)

                • URL (веб-посилання)Lecture 2_ 28.10.25 (recording)

                • ТестLecture 2_ 28.10.25

                • ФайлSEMINAR_2 (04.11.2025)

                • URL (веб-посилання)Lecture 3_11.11.2025 (recording)

                • ТестLecture 3_ 11.11.2025

                • ФайлSeminar_3 (18.11.2025)

                • ТестLecture 4_ 25.11.25

                • ФайлSeminar 4_2.12.25

                • ЗавданняComparative essay

                • URL (веб-посилання)Spot the differences

                • URL (веб-посилання)What is Literature?

                • ЗавданняWhy reading matters

                • ТестАтестаційний тест

                • ЗавданняВідпрацювання семінарських занять, пропущених з по...

              • Залік

          • Кафедра викладання другої іноземної мови

          • Кафедра іноземних мов професійного спрямування

          • Кафедра німецької філології, перекладу та світової...

          • Кафедра романської філології і перекладу

          • Кафедра теорії та практики перекладу з англійської...

          • Практична підготовка факультету іноземної філології

          • Інформація, Статистика ФІФ

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вхід

Компаративні студії (середня освіта)

Закрити
Переключити введення пошуку
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Головна
  2. Курси
  3. Факультети, кафедри
  4. Іноземної філології факультет
  5. Кафедра англійської філології та лінгводидактики
  6. Компаративні студії (середня освіта)
  7. Розділ 1. Компаративні студії в літературознавстві
  8. Why reading matters

Why reading matters

Умови завершення
Початок приймання: четвер 2 червня 2022 00:00 AM

Перегляньте відео 

watch
  та напишіть на його основі есе (англійською мовою). 

Вимоги до есе та критерії оцінювання:

1. Відповідність темі та оформлення (1 бал):

   - Чи чітко відображено основну тему фільму "Why Reading Matters" у тексті есе?

   - Якість оформлення тексту: наявність заголовку, введення та висновку, логічна структура тексту.

2. Опора на фільм (2 бали):

   - Які аспекти фільму використано для підтримки та обґрунтування тез та думок, викладених у есе?

   - Чи присутня аналітична робота з матеріалом фільму? Чи використані цитати або сцени для ілюстрації теми?

3. Наявність власних роздумів (1 бал):

   - Чи виражені власні думки та роздуми щодо теми фільму в есе?

   - Як власні роздуми взаємодіють з інформацією, представленою у фільмі?

4. Грамотність, правопис, зв’язність (1 бал):

   - Рівень грамотності та правопису: використання лексики та граматики.

   - Зв’язність та логічна послідовність викладу думок та аргументів у тексті есе.

Попередня секція
What is Literature?
Наступна секція
Атестаційний тест
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток