Skip to main content

Blocks

Skip Navigation

Navigation

  • Dashboard

    • Site home

    • Site pages

      • My courses

      • Tags

      • FileІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • FolderНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • FileПам’ятка для користувача системи Moodle

      • FileСистема оцінки курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

    • My courses

    • Courses

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

          • Кафедра слов’янської філології

          • Кафедра українознавства

          • Кафедра української літератури

            • archive

            • Методика викладання української літератури (СО)

            • Інформаційні технології в гуманітарній освіті, пер...

            • Методика викладання української мови, СО

            • ПА: кваліфікаційна робота магістра

            • Курсова робота з "Історії української літератури" ...

            • Курсова робота з "Історії української літератури"

            • Міжкультурні комунікації

            • Актуальні питання навчання мовно-літературної осві...

            • Актуальні питання сучасної філології

            • Актуальні проблеми сучасного українського літерат...

            • Бестселер як феномен масової культури

            • Методика викладання філологічних дисциплін у вищій...

              • Методика викладання філологічних дисциплін у вищій...

              • Розділ 1. Теоретичні основи методики викладання фі...

                • FolderЛЕКЦІЙНІ ЗАНЯТТЯ

                • FolderПРАКТИЧНІ ЗАНЯТТЯ

                • AssignmentЗавдання 1

                • AssignmentЗавдання 2

                • AssignmentЗавдання 3

                • AssignmentЗавдання 4

                • AssignmentЗавдання 5

                • AssignmentЗавдання 6

                • AssignmentЗавдання 7

                • AssignmentЗавдання 8

                • AssignmentЗавдання 9

                • QuizПоточний контроль (модуль № 1)

              • Розділ 2. Форми організації процесу навчання у вищ...

              • Самостійна робота студентів

              • Підсумковий контроль

          • Кафедра української мови

          • Практична підготовка філологічного факультету

          • Статистика Філологічного факультету

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Close
    Toggle search input
  • English ‎(en)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Log in

Методика викладання філологічних дисциплін у вищій ...

Close
Toggle search input
Вибір дисциплін Collapse Expand
Вибір дисциплін Collapse Expand
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Home
  2. Courses
  3. Факультети, кафедри
  4. Філологічний факультет
  5. Кафедра української літератури
  6. Методика викладання філологічних дисциплін у вищій...
  7. Розділ 1. Теоретичні основи методики викладання фі...
  8. Завдання 4

Завдання 4

Completion requirements

Творче завдання: «Фасилітатор у дії»

Оберіть одну з фасилітаторських технологій: дискусія, колаборативне навчання, метод кейсів, тренінг, проєктна діяльність. Розробіть міні-сценарій (або фрагмент заняття) з філологічної дисципліни, у якому ви виступаєте у ролі фасилітатора. Визначте тему заняття, мету, очікувані результати. Опишіть етапи проведення (вступ – основна частина – рефлексія). Вкажіть, які інструменти/платформи або прийоми сприятимуть активній взаємодії студентів. Продемонструйте елемент заняття під час аудиторної роботи або записати коротке відео (до 2 хвилин).

Previous activity
Завдання 3
Next activity
Завдання 5
Data retention summary
Get the mobile app