ПРАКТИЧНІ ЗАВДАННЯ ДО МОДУЛЮ 1
Тема: Основні поняття оптимізації інтернет-видань.
План.
1. Поняття SEO – пошукової оптимізації веб-сайтів.
2. Стратегія оптимізації видання, аудит конкурентів.
3. Аналіз матеріалів на релевантність стратегії.
4. Підбір запитів для просування свого видання. Теги, слова-якорі, мітки.
5. Ключові слова, їх значення для оптимізації роботи інформаційного сайту.
ЗАВДАННЯ:
1. Опрацювати запропоновану до курсу літературу (див папку "Література" на головній сторінці курсу в Moodle). На її основі подати конспект-глосарій основних понять і ключових термінів щодо пошукової оптимізації веб-видань. Відповідь оформити у форматі Word (3 бали).
2. Створити ієрархічну схему сайту (див. приклади прикріпдені нижче) і його контент-план (одноосібно або в команді - на вибір студента). У плані розписати обов’язки по навненню сайту кожного члена команди. Шаблон контет-плану можна завантажити тут. (3 бали)
3. За допомогою інструменту Google Trends визначити ключові слова до рубрик свого сайту (3 бали).
Коротка довідка, як працювати з Google Trends тут.
- 2 February 2021, 00:28 AM
- 2 February 2021, 00:28 AM