ПРАКТИЧНІ ЗАВДАННЯ ДО МОДУЛЮ 1

Тема: Основні поняття оптимізації інтернет-видань.

План.

1.     Поняття SEO – пошукової оптимізації веб-сайтів.

2.     Стратегія оптимізації видання, аудит конкурентів.

3.     Аналіз матеріалів на релевантність стратегії.

4.     Підбір запитів для просування свого видання. Теги, слова-якорі, мітки.

5.     Ключові слова, їх значення для оптимізації роботи інформаційного сайту.

ЗАВДАННЯ:

1.     Опрацювати запропоновану до курсу літературу (див папку "Література" на головній сторінці курсу в Moodle). На її основі подати конспект-глосарій основних понять і ключових термінів щодо пошукової оптимізації веб-видань. Відповідь оформити у форматі Word (3 бали).

2.     Створити ієрархічну схему сайту (див. приклади прикріпдені нижче) і його контент-план (одноосібно або в команді - на вибір студента).  У плані розписати обов’язки по навненню сайту кожного члена команди. Шаблон контет-плану можна завантажити тут. (3 бали)

3.     За допомогою інструменту Google Trends визначити ключові слова до рубрик свого сайту (3 бали).

Коротка довідка, як працювати з Google Trends тут.