Організація інформаційного простору на сайті інтернет-видання

                         План

1.     Дослідження мап сайтів відомих інтернет-видань.

2.     Створення концепції нового журналістського інтернет-видання.

3.     Розробка архітектури головної сторінки інтернет-ЗМІ.

 ЗАВДАННЯ

 1. Скласти карту сайту одного з провідних журналістських інтернет-видань (погодити з викладачем), підготувати усну розповідь.

Перш ніж готувати завдання, слід ознайомитись із поясненням значення терміна «карта сайту» за адресою http://www.web-palette.ru/sub/useful/cozdaem/vozvopros/3w:

  2. Скласти аналітичний план розвитку власного журналістського інтернет-видання.

Необхідно постаратись передбачити відповіді на всі з перерахованих нижче запитань:

·  Які саме інформаційні продукти і послуги ви будете пропонувати?

·  На яку цільову аудиторію ви будете розраховані?

·  Яку інформаційну нішу ви таким чином закриєте?

·  З якими конкурентами вам доведеться мати справу?

·  Які суттєві переваги матиме ваше інтернет-видання?

·  Яким буде його тематичне, ідеологічне, світоглядне, емоційне спрямування?

·  Скільки співробітників, зокрема, творчих і технічних працівників, необхідно для реалізації вашої ідеї?

·  Які саме це будуть люди (спеціальність, вміння, вік, характер, погляди тощо)?

·  Скільки коштів ви зможете витратити на домен, хостинг, дизайн, зарплати, гонорари, оренду приміщення?

·  Якими будуть ваші джерела фінансування?

·  Скільки ви розраховуєте отримувати від реклами?

·  Як ви збираєтесь просувати свій інформаційний продукт на медіа-ринку (SEO, SMM)?

·  Яким чином досягнете популярності?

·  На які показники в рейтингах розраховуєте?

·  На яких юридичних засадах працюватиме інтернет-видання?

·  Хто буде його власником?

·  На яких підставах буде здійснюватись комерційна діяльність?

·  У якому приміщенні буде розташована редакція, на яких умовах?

 3.  Розробити власну схему головної сторінки інтернет-видання.

Для успішного виконання цього завдання слід звернути увагу на стандарти, які вже склалися в інтернет-журналістиці. А саме:

Інтернет-видання, що прагнуть демонструвати професійність, можна визначити, насамперед, за інформаційною насиченістю, швидким оновленням і певною, вже загальноприйнятою, архітектурою веб-сторінок. Центральне місце на головній сторінці, зазвичай, відводять новинам; сторінки розбиті на відносно велику кількість блоків, що допомагає сортувати матеріали за темами, жанрами, популярністю тощо; клік на рубриці відкриває ціле дерево підрубрик. Типове інтернет-видання, як правило, не обходиться без таких компонентів, як модуль виведення останніх новин, коментарі під повідомленнями, архіви публікацій (влаштовані за принципом календаря), рекламні банери, інформери.

Більшість інтернет-ЗМІ цим не обмежується. Новини подають не лише в текстовому форматі, а й у вигляді відеофайлів, аудіофайлів, що вимагає відповідного місця на сайті. Часто є коментарі, форуми, де користувачам пропонують обговорювати актуальні медіа-повідомлення.