1. Поясніть суть бенчмаркінгу, аутсорсингу й контролінгу.
2. З’ясуйте, у чому полягають
переваги та недоліки застосування бенчмаркінгу й аутсорсингу як інструментів
управління у сфері адміністративних послуг.
3. Яка роль «магазинів послуг» і системи агентств для надання
послуг на рівні місцевого самоврядування?
4. У чому полягає необхідність
застосування транспарентності у сфері публічного адміністрування?
5. Сформулюйте й охарактеризуйте основні
інструменти НПМ на засадах менеджменту на рівні місцевого самоврядування.
6. Назвіть більш ефективний інструмент НПМ
у сфері надання адміністративних послуг на регіональному рівні.
7. Надайте
характеристику механізму надання послуг через ваучери.