Практичне заняття 12. Тема 12. Інтернаціоналізація філологічної освіти.
Wymagania zaliczenia
|
Тема 12. Інтернаціоналізація філологічної освіти. Академічна мобільність, міжнародні проєкти Erasmus+, Jean Monnet, DAAD. Глобальні освітні ініціативи у сфері філології. Філолог як медіатор між культурами. Міжнародна академічна етика й інтеркультурна толерантність. Участь у міжнародних конференціях, семінарах, грантових програмах. Формування власного дослідницького бренду у світовій гуманітаристиці. |
Завдання:
1. Прочитати тексти:
1. Determinants of education quality: what makes students’ perception different?
2. Why doing a PhD is often a waste of time?
2. Оформити коментар (інтерпретація проблеми, яку порушують автори статей) за таким планом: прецедент - авторські аргументи - Ваша інтерпретація проблеми, аргументи - висновки.
3. Оформити коментар у приєднаному файлі Word (до 3 тис. знаків із пробілами).