Завдання до Теми 7.1
Мета: оцінка доступності рекреаційних об'єктів та особливостей організації туристично-рекреаційної діяльності в межах Японського соціокультурного середовища для різних груп потенційних споживачів туристично-рекреаційного сервісу. Завдання: Японське соціокультурне середовище 1. Дослідити рівень розвитку рекреаційної сфери в межах країн обраного СК утворення. 2. Оцінити сучасну доступність рекреаційних об'єктів в межах обраного СК утворення для потенційних споживачів туристично-рекреаційних послуг, а саме «стандартної» сім'ї середнього достатку з чотирьох чоловік (двоє дорослих і двоє дітей середнього шкільного віку), що постійно проживає в: - в Україні; - в країнах Західної Європи; - в країнах Азії. Оцінка проводиться на підставі бальної шкали, від «1» (дуже низька доступність) до «5» (дуже висока доступність), де виділяються наступні види доступності рекреаційних об'єктів: 1) інформаційна доступність - наявність повної і різноманітної інформації про об'єкт, а саме - широка циркуляція путівників і загальної довідкової літератури на різних мовах; - можливість отримання вичерпної інформації від туристичних операторів і агентств; - існування спеціалізованих інформаційних служб при консульських відділах посольств в різних країнах; - існування сайтів, Інтернет-порталів, що регулярно поновлюються у Інтернеті (на різних мовах); 2) формальна доступність -існування однозначної, відладженої, доступної для споживача системи отримання в'їзних / транзитних віз і паспортних служб; - можливість апеляції до державних інстанцій у разі перевищення властями повноважень / порушення правил паспортного контролю; 3) транспортна доступність - наявність прямих авіасполучень і залізничних маршрутів; -можливість і простота використання особистого автотранспорту; -якість транспортних послуг, у тому числі зручність облаштування автострад, залізничних вокзалів, аеропортів з погляду мандрівників з дітьми; 4) фінансова доступність -рівень цін на рекреаційні послуги; -відповідність цін на сервіс якості послуг, що надаються; -наявність спектру альтернативних послуг (готелів різних категорій, сімейних пансіонів, ресторанів / кафе, що обслуговують спеціальні потреби відпочиваючих - лікувальне харчування, вегетаріанське і т.п.) -відповідність цін на рекреаційні послуги рівню цін в конкуруючих регіонах; 5) практична доступність туристично-рекреаційних послуг -існування інформаційних служб / бюро, що допомагають відпочиваючим організувати туристично-рекреаційну діяльність відповідно до їх смаків, специфічних (мовних, вікових, соціальних, фізичних) вимог і фінансових можливостей; -наявність мережі готелів і місць громадського харчування (у тому числі безпосередньо в аеропортах і поблизу вокзалів), що відповідають різним смакам і рівням достатку; -зручність і обладнання пляжів, стежок для прогулянок / маршрутів, садово-паркових комплексів і т.п.; -можливість оренди автотранспорту; -наявність послуг, орієнтованих на задоволення специфічних вимог дітей (дитяче харчування, спеціальні розваги, можливість організації догляду за дітьми - найм няні / доглядальниці); 6) «альтернативна» доступність - проблематичність придбання путівок / туристичних пакетів і організації «неорганізованих» подорожей; - наскільки виграшно можуть оцінюватися туристично-рекреаційні ресурси з погляду сімейного відпочинку в порівнянні з конкуруючими регіонами. 3. Створити презентацію до результатів дослідження особливостей організації туристично-рекреаційної діяльності в межах обраного СК утворення за допомогою програми Microsoft PowerPoint. На підставі проведеної оцінки: 1. Зробіть висновок щодо перспектив сімейного відпочинку різних груп споживачів туристично-рекреаційного сервісу в майбутньому курортному сезоні в межах країн обраного СК утворення. 2. Жителі яких регіонів, швидше за все, виберуть країни обраного СК утворення місцем для відпочинку своєї сім'ї? 3. Які практичні рекомендації Ви могли б дати для того, щоб зробити сімейний відпочинок більш доступним і, відповідно, привабливим для різних груп потенційних споживачів? Розробити презентацію результатів роботи засобами інфографіки.