Завдання до Теми 3.1
Мета: оцінка рекреаційної інформації, доступної рядовому споживачу туристичних послуг і необхідної для прийняття рішень про щорічний відпочинок.
1. Проаналізувати місячний обсяг поточних регіональних і всеукраїнських періодичних видань – тижневиків і журналів, але не спеціалізованих туристичних видань, на предмет вмісту в них інформації рекреаційного плану.
2. Проаналізувати туристичні Інтернет-ресурси, знайти там рекламні / довідкові відомості туристично-рекреаційного спрямування.
3. Відвідати книжкові магазини і кіоски, що поширюють періодичні видання, і скласти список рекламно-довідкової і спеціальної туристичної літератури, що є в даний момент у продажу туристично-рекреаційного спрямування (спеціалізовані періодичні видання, довідники-путівники, буклети / брошури окремих визначних пам'яток, туристські карти і т.п.).
4. Аналіз зібраного масиву інформації: розділіть всю знайдену інформацію на три умовні групи - рекламні оголошення, змістовна інформація - позитивні відомості, і критичні / негативні матеріали.
Результати надати у вигляді презентації.
Увага! У назві файла необхідно вказати прізвище і номер групи.