Завдання до Теми 3.1

Мета: оцінка рекреаційної інформації,  доступної  рядовому споживачу туристичних послуг і необхідної для прийняття рішень про щорічний відпочинок.

Завдання:

1. Проаналізувати місячний обсяг поточних регіональних і всеукраїнських періодичних видань – тижневиків і журналів, але не спеціалізованих туристичних видань, на предмет вмісту в них інформації рекреаційного плану.

2. Проаналізувати туристичні Інтернет-ресурси, знайти там рекламні / довідкові відомості туристично-рекреаційного спрямування.

3. Відвідати книжкові магазини і кіоски, що поширюють періодичні видання, і скласти список рекламно-довідкової і спеціальної туристичної літератури, що є в даний момент у продажу туристично-рекреаційного спрямування (спеціалізовані періодичні видання, довідники-путівники, буклети / брошури окремих визначних пам'яток, туристські карти і т.п.).

4. Аналіз зібраного масиву інформації: розділіть всю знайдену інформацію на три умовні групи - рекламні оголошення,  змістовна інформація - позитивні відомості, і  критичні / негативні матеріали.

Результати надати у вигляді презентації.

Увага! У назві файла необхідно вказати прізвище і номер групи.