ІНДИВІДУАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ

ІНДИВІДУАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ


Індивідуальне завдання – форма організації навчання, яка має на меті поглиблення, узагальнення та закріплення знань, які студенти отримують у процесі навчання, а також застосування цих знань на практиці. Індивідуальні завдання виконують студенти самостійно під керівництвом викладачів.

Результатом виконання індивідуального завдання є індивідуальна робота обсягом до 30 сторінок.

 

Загальні вимоги до розробки індивідуальної роботи

 

1.       Продумайте тему і мету своєї роботи, у загальних рисах визначите її зміст, складіть попередній план.

2.       Складіть список літератури, яку слід прочитати; читаючи її, відзначайте, скануйте або виписуйте все те, що має бути включене в роботу.

3.       Розробіть, якомога докладніший план і біля всіх пунктів і підпунктів вкажіть, з якої книги або статті слід узяти необхідний матеріал.

4.       У вступі до роботи розкрійте значення теми, визначите мету роботи.

2.       Послідовно розкрийте всі передбачені планом питання, обгрунтовуйте, роз'яснюйте основні положення, підкріплюйте їх конкретними прикладами і фактами.

3.       Проявляйте своє особисте відношення: відобразите в роботі власні думки і відчуття.

4.       Пишіть грамотно, точно; розділяйте текст на абзаци; не допускайте повторень; коротко формулюйте виводи.

5.       У пронумерованих виносках вкажіть, звідки узяті приведені в тексті цитати і факти.

6.       В кінці роботи зробіть узагальнювальний вивід.

7.       Самокритично прочитайте свою роботу, встановите і виправіть всі відмічені недоліки; перепишіть (передрукуйте) роботу начисто.

 

Зразкова структура індивідуальної роботи

 

1.       Титульний лист.

2.       Зміст (у нім послідовно висловлюються назви пунктів індивідуальної роботи, указуються сторінки, з яких починається кожен пункт).

3.       Вступ (формулюється суть досліджуваної проблеми, обґрунтовується вибір теми, визначаються її значущість і актуальність, указуються мета і завдання, дається характеристика використовуваної літератури).

4.       Основна частина (кожен розділ її, доказово розкриваючи окрему проблему або одну з її сторін, логічно є продовженням попереднього).

5.       Висновок (підводяться підсумки або дається узагальнений висновок по темі, пропонуються рекомендації).

6.       Список літератури.

7.       Додаток (таблиці, графіки, схеми можуть бути винесені із заснованої частини, щоб не перенавантажувати її деталями).

 

Вимоги до оформлення індивідуальної роботи

 

При комп’ютерному наборі застосовується формат (розмір паперу 21 х 29,7 см) А4, шрифт Times New Roman, , кегель 14, міжрядковий     інтервал 1,5 , орієнтація “книжкова”. Текст повинен бути надрукований  згідно з правилами правопису української мови.

Поля на сторінці оригіналу повинні бути такого розміру: верхнє –  2 cм, нижнє – 2 cм, праве – 1,5 cм, ліве – 3 cм.

Під час роботи необхідно дотримуватися рівномірної щільності, контрастності й чіткості зображення впродовж усього тексту. Лінії, літери, цифри та інші знаки повинні бути чіткі та мати однаковий чорний колір.

Нумерація сторінок тексту.

Сторінки нумеруються арабськими цифрами. Номер проставляють вгорі з правого боку сторінки без крапки в кінці.

Титульний аркуш включають до загальної нумерації, але номер сторінки на титулі не проставляють. Перша пронумерована сторінка є сторінка за номером 3.

 Створити презентацію до ІНДЗ за допомогою програми Microsoft PowerPoint.

Теми для індивідуальних завдань:

 

1.    Характеристика стандартів і особливостей рекреації в китайській соціокультурній системі.

2.    Характеристика стандартів і особливостей рекреації в мусульманській соціокультурній системі.

3.    Характеристика стандартів і особливостей рекреації в індуській соціокультурній системі.

4.    Характеристика стандартів і особливостей рекреації в малоазіатській зовнішній буферній зоні.

5.    Характеристика стандартів і особливостей рекреації в японському соціокультурному середовищі.

6.    Характеристика стандартів і особливостей рекреації в корейському соціокультурному середовищі.

7.    Характеристика стандартів і особливостей рекреації в південно-східній Азії, як регіоні змішаного соціокультурного освоєння.

8.    Характеристика стандартів і особливостей рекреації на островах Тихого океану, як регіоні змішаного соціокультурного освоєння.