Завдання до Теми 3.2

Мета: оцінка рекреаційної інформації,  доступної  рядовому споживачу туристичних послуг і необхідної для прийняття рішень про щорічний відпочинок.

Розробити презентацію відповідно до відповідей на наступні пиитання:

1.              Яка інформація – рекламна або змістовна, позитивна або негативна - переважає в масиві публікацій (схарактеризуйте за регіонами)?

2.              Якою мірою висвітлені в публікаціях ті або інші складові туристично-рекреаційної сфери – транспортні послуги, екскурсійне обслуговування, можливості розміщення в готелях / в приватному секторі, пункти громадського харчування, лікувально-оздоровчі послуги для відпочиваючих і т.д.?

3.              Наскільки рівномірно освітлені в публікаціях різні регіони України?

4.              Чи дає існуюча інформація можливість скласти певне враження про різні регіони України, зрозуміти, які туристично-рекреаційні послуги пропонуються у нинішній момент і який рівень цін на туристичний сервіс?

5.              Як рекреаційна інформація поєднується із загальною спрямованістю публікацій у всеукраїнських виданнях?

6. На підставі проведеного аналізу зробіть висновок про  інформаційний ринок туристично-рекреаційних послуг – які пропуски існують в масиві публікацій; наскільки наявна туристично-рекреаційна інформація доступна рядовому споживачу; чи зможе потенційний споживач туристично-рекреаційних послуг на підставі реально циркулюючої інформації вибрати місце для відпочинку в наступному курортному сезоні. 


Увага! У назві файла необхідно вказати прізвище і номер групи.