Завдання до Теми 3.2
Мета: оцінка рекреаційної інформації, доступної рядовому споживачу туристичних послуг і необхідної для прийняття рішень про щорічний відпочинок.
Розробити презентацію відповідно до відповідей на наступні пиитання:
1.
Яка інформація – рекламна або
змістовна, позитивна або негативна - переважає в масиві публікацій
(схарактеризуйте за регіонами)?
2. Якою мірою висвітлені в публікаціях ті або інші складові туристично-рекреаційної сфери – транспортні послуги, екскурсійне обслуговування, можливості розміщення в готелях / в приватному секторі, пункти громадського харчування, лікувально-оздоровчі послуги для відпочиваючих і т.д.?
3. Наскільки рівномірно освітлені в публікаціях різні регіони України?
4. Чи дає існуюча інформація можливість скласти певне враження про різні регіони України, зрозуміти, які туристично-рекреаційні послуги пропонуються у нинішній момент і який рівень цін на туристичний сервіс?
5. Як рекреаційна інформація поєднується із загальною спрямованістю публікацій у всеукраїнських виданнях?
6. На підставі проведеного аналізу зробіть висновок про інформаційний ринок туристично-рекреаційних послуг – які пропуски існують в масиві публікацій; наскільки наявна туристично-рекреаційна інформація доступна рядовому споживачу; чи зможе потенційний споживач туристично-рекреаційних послуг на підставі реально циркулюючої інформації вибрати місце для відпочинку в наступному курортному сезоні.
Увага! У назві файла необхідно вказати прізвище і номер групи.