Завдання до Теми 5.2

Мета: оцінка доступності рекреаційних об'єктів та особливостей організації туристично-рекреаційної діяльності в межах країн обраних СКС для різних груп потенційних споживачів туристично-рекреаційного сервісу.

Завдання: Мусульманська СКС

1. Дослідити рівень розвитку рекреаційної сфери в межах країн обраної СКС.

2. Оцінити сучасну доступність рекреаційних об'єктів в межах країн обраної СКС для потенційних споживачів туристично-рекреаційних послуг, а саме «стандартної» сім'ї середнього достатку з чотирьох чоловік (двоє дорослих і двоє дітей середнього шкільного віку), що постійно проживає в:

-         в Україні;

-         в країнах Західної Європи;

-         в країнах Азії.

Дані оцінки сучасної доступності туристично-рекреаційних об'єктів занести до  таблиці.

Оцінка проводиться на підставі бальної шкали, від «1» (дуже низька доступність) до «5» (дуже висока доступність), де виділяються наступні види доступності рекреаційних об'єктів:

1) інформаційна доступність

- наявність повної і різноманітної інформації про об'єкт, а саме - широка циркуляція путівників і загальної довідкової літератури на різних мовах;

- можливість отримання вичерпної інформації від туристичних операторів і агентств;

- існування спеціалізованих інформаційних служб при консульських відділах посольств в різних країнах;

- існування сайтів, Інтернет-порталів, що регулярно поновлюються у Інтернеті (на різних мовах);

2) формальна доступність

-існування однозначної, відладженої, доступної для споживача системи отримання в'їзних / транзитних віз і паспортних служб;

- можливість апеляції до державних інстанцій у разі перевищення властями повноважень / порушення правил паспортного контролю;

3) транспортна доступність

- наявність прямих авіасполучень і залізничних маршрутів;

-можливість і простота використання особистого автотранспорту;

-якість транспортних послуг, у тому числі зручність облаштування автострад, залізничних вокзалів, аеропортів з погляду мандрівників з дітьми;

4) фінансова доступність

-рівень цін на рекреаційні послуги;

-відповідність цін на сервіс якості послуг, що надаються;

-наявність спектру альтернативних послуг (готелів різних категорій, сімейних пансіонів, ресторанів / кафе, що обслуговують спеціальні потреби відпочиваючих - лікувальне харчування, вегетаріанське і т.п.)

-відповідність цін на рекреаційні послуги  рівню цін в конкуруючих регіонах;

5) практична доступність туристично-рекреаційних послуг

-існування інформаційних служб / бюро, що допомагають відпочиваючим організувати туристично-рекреаційну діяльність відповідно до їх смаків, специфічних (мовних, вікових, соціальних, фізичних) вимог і фінансових можливостей;

-наявність мережі готелів і місць громадського харчування (у тому числі безпосередньо в аеропортах і поблизу вокзалів), що відповідають різним смакам і рівням достатку;

-зручність і обладнання пляжів, стежок для прогулянок / маршрутів, садово-паркових комплексів і т.п.;

-можливість оренди автотранспорту;

-наявність послуг, орієнтованих на задоволення специфічних вимог дітей (дитяче харчування, спеціальні розваги, можливість організації догляду за дітьми - найм няні / доглядальниці);

6) «альтернативна» доступність

- проблематичність придбання путівок / туристичних пакетів і організації «неорганізованих» подорожей;

- наскільки виграшно можуть оцінюватися туристично-рекреаційні ресурси з погляду сімейного відпочинку в порівнянні з конкуруючими регіонами.

3. Створити презентацію до результатів дослідження особливостей організації туристично-рекреаційної діяльності в межах країн обраної СКС за допомогою програми Microsoft PowerPoint.

 На підставі проведеної оцінки: 

1. Зробіть висновок щодо перспектив сімейного відпочинку різних груп споживачів туристично-рекреаційного сервісу в майбутньому курортному сезоні в межах країн обраної СКС.

2. Жителі яких регіонів, швидше за все, виберуть країни обраної СКС місцем для відпочинку своєї сім'ї?

3. Які практичні рекомендації Ви могли б дати для того, щоб зробити сімейний відпочинок більш доступним і, відповідно, привабливим для різних груп потенційних споживачів?

Розробити презентацію результатів роботи засобами інфографіки.