Індивідуальне завдання
Підсумкове практичне завдання (фінальний проєкт) – підготовка і презентація концепції власної медійної організації.
Вимоги до фінального проєкту: обсяг – до 10 сторінок А4. Times New Roman, 14 pt, 1,5 інтервал. Презентація й обговорення фінального проєкту відбуватиметься на останньому занятті. Презентації мають бути підготовлені в Power Point або Prezi форматах, 20-25 слайдів.
Структура концепції мас-медійної організації включає:
- тип медій,
- назву,
- місію,
- стратегічну ідею,
- SWAT-аналіз,
- бізнес-модель (клієнти, ціннісна пропозиція, канали доставки, взаємини з клієнтами, джерела доходів від клієнтів, ключові ресурси для створення цінності, ключові види діяльності для створення цінності, канали поширення, як вибудовуємо взаємини з клієнтами, хто наші ключові партнери, які ресурси ми від них отримуємо, найважливіші наші затрати, найдорожчі ключові ресурси/ дії),
- ЦА,
- УТП,
- число співробітників, відділів і служб, коло обов’язків і специфіку підпорядкування
- креативний PR-проєкт.
Критерії оцінювання фінального проєкту: