Завдання до практичної роботи 10

Питання для обговорення на семінарському занятті для 2го та 3го курсів:

1. Розкрийте поняття «збутова політика», «збут», «канал збуту». 

2. Назвіть етапи організації системи збуту туристського продукту. 

3. Охарактеризуйте основні стратегії збуту: а) стратегія інтенсивного збуту; б) стратегія селективного збуту; в) стратегія ексклюзивного збуту. 

4. Охарактеризуйте алгоритм вибору оптимального для даного ринку каналу (системи) збуту.

5. Охарактеризуйте перелік питань, які оцінюються в ході вибору суб’єктів каналу збуту. 

6. Назвіть та коротко охарактеризуйте критерії оцінки діяльності суб’єктів системи збуту. 

7. Назвіть основні види каналів збуту. 

8. Які функції каналів збуту? 

9. Охарактеризуйте особливості продажу туристського продукту.

4 курс  Презентація на вибір:

Особливості збуту продукції на туристичному підприємстві або готельно-ресоранному господарстві