ситуаційне завдання 11 квітня
Ситуаційне завдання № 3 Фактори внутрішнього впливу на поведінку споживачів Кожна людина по-різному відноситься до свого місця у суспільстві. В багатьох країнах люди поважають особисті досягнення, фактично вони відкрито конкурують один з одним, щоб завоювати велику частку матеріальної або моральної винагороди. Маючи це на увазі, на зборах свого висококваліфікованого персоналу в Японії американський конструктор похвалив одну людину за роботу над проектом. Але індивідуальна похвала викликала “непорозуміння” на зборах, тому що в Японії цінуються колективні зусилля і японці неохоче виділяють заслуги індивідів. Завдання: Як цю особливість японців можна враховувати при розробці рекламних заходів щодо продажу товарів на ринку?
Ситуаційне завдання № 4
Процес прийняття рішення індивідуальним та індустріальним споживачем
У деяких країнах, наприклад у США, оцінка людей при прийомі на роботу
і підвищенні по службі ґрунтується головним чином на їхній здатності
виконувати роботу. Це, звичайно, не означає, що в США відсутня
дискримінація по статі, расі або релігії. Але компетентність цінується настільки
високо, що навіть законодавчі і правові дії останніх років були спрямовані на
те, щоб зробити настільки високу оцінку ділових якостей суспільною нормою.
Однак дана оцінка далека від універсальності. У багатьох культурах
компетентність знаходиться на другому місці, і переконаність у тому, що
якийсь інший критерій може бути першим компетентності, має такий же вплив
в цих культурах, як віра в компетентність в США.
Питання: 1. Як існуюча ситуація на ринку США може вплинути на зміну
поведінки споживачів при купівлі товарів та послуг? Що саме може бути
відмінним при прийнятті рішення про купівлю у США та інших країнах, де
компетентність не постає на перше місце?
2. Які ще критерії, крім компетентності, можна поставити на перше місце при
прийнятті людей на роботу і як це буде впливати на алгоритм прийняття
рішення при купівлі товарів чи послуг?