Практичне завдання до Підсумкового контролю для студентів заочної форми
Вимоги до написання індивідуальної роботи: складання плану маркетингових комунікацій товару/послуги
Змістовна частина роботи повинна бути структурована у відповідності із зазначеними у вимогах логічними блоками, послідовність яких повинна співпадати із наведеною нижче схемою. Кожен змістовний блок може бути відділений від попереднього за допомогою абзацного відступу або числових позначок. Зазначена у кожному блоці система відомостей є орієнтовною: вона може бути доповнена або скорочена за бажанням студента. Текст роботи повинен бути змістовим, стиль викладення матеріалу – науковим. Не допускається присутність власних емоційно-оціночних суджень. Базова максимальна оцінка складає 20 балів.
Технічні вимоги до оформлення роботи. Шрифт 14 - Times New Roman. Поля: ліве – 3 см., праве – 1 см., верхнє та нижнє – 2 см., міжрядковий інтервал – полуторний, абзацний відступ – 1,25см. Загальний обсяг роботи - від 7 до 10 друкованих сторінок. Нумерація проставляється, починаючи з другого аркуша у верхньому правому куті. У тексті обов’язково мають бути представлені посилання на використані літературні джерела, які здійснюються шляхом зазначення у дужках номеру джерела за кінцевим переліком використаної літератури та сторінки, що містить відповідну інформацію. Наприклад: [5, с. 15], де 5 – номер джерела, 15 – сторінка. При посиланні на електронний ресурс вказується лише його номер у переліку літератури. Перелік літературних джерел оформлюється згідно вимог державного стандарту.
Структура роботи:
1) титульний аркуш;
2) змістовна частина (вступ та висновки як самостійні структурні елементі в роботі не передбачені) повинна співпадати із наведеною схемою аналізу.
І. Обрати товар/послугу та надати загальну характеристику.
ІІ. Побудувати профіль цільової аудиторії.
ІІІ. Визначити тип та скласти план маркетингових комунікацій на період.
IV. Скласти кошторис.
V. Визначити методику оцінки ефективності кампанії в цілому.
3) список використаних джерел (має містити не менше 5ти позицій),