Практичне завдання до ЗМ 3 від 08.02.2022

Практичне завдання 3 – Порівняння форм продажів

Вимоги до виконання та оформлення – порівняльна таблиця форм продажів

Активні (комерційні пропозиції, бази холодних продажів), пасивні (магазини, супермаркети, інтернет-продажі), прямі (продажі у торгівельних залах, виставки, презентації, виїзд до клієнта) та непрямі (ділерство, франчайзинг, мерчандайзинг) продажі – за таким характеристиками: зміст, переваги та недоліки, сфера застосування (приклад).

Критерії оцінювання: Наявність всіх складових  – 7 балів. Відсутність декількох складових – 5-6 балів Не відповідність змісту – 4 бали. Відсутність декількох складових та не відповідність змісту – 2-3 бали. Не розкрито зміст та не всі складові – 1 бал.