Лабораторне завдання 1
Лабораторне завдання
Частина 1
Планування рекламного / ПР-проекту
· Визначення актуальної соціальної проблеми ( боротьба з наркозалежністю та тютюнопалінням, захист прав людей з обмеженими можливостями, підтримка дітей в дитячих будинках, боротьба з насильством і т.п.)
· Зазначити актуальність обраної теми.
· Визначити робочу назву проекту
· Постановка мети (чого ми можемо реально досягти з урахуванням результатів аналізу ситуації і наявності ресурсів).
· Розробка загальної стратегії рекламного/ ПР-проекту. (стратегія зв’язків з громадськістю має забезпечити формування необхідної, ефективної системи комунікацій; все, що сприяє досягненню поставленої мети)
· Вибір цільової групи, визначення її основних і вироблення тактики роботи з ними.
· Формулювання ключового повідомлення, яке ми хочемо передати (1. Як сказати? 2. У якій формі передати? 3. Через які канали передати?)
· Написання плану рекламного/ ПР-проекту та очікуваних результатів. План зв’язків з громадськістю — це системний документ, що інтегрує аналіз реальної ситуації, завдання та етапи їх реалізації, оцінку результатів. Рекламна або ПР-програма формується на основі ретельного вивчення і дослідження громадської думки, потреб, інтересів, смаків, конструктивних побажань. Будь-яка програма має бути детально розроблена, спланована, обґрунтована і безперервна до кінцевого досягнення мети.
· Передбачувана ефективність проекту