Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Навігація

Навігація

  • Інформаційна панель

    • Домашня сторінка

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URL (веб-посилання)ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ТекаНормативна база СЕЗН

      • URL (веб-посилання)Відновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

    • Мої курси

    • Курси

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

          • Кафедра видавничої справи та редагування

          • Кафедра журналістики

            • archive

            • Наукова журналістика крізь призму медіатворчості т...

            • Написання новин (Любченко Юлія Валеріївна)

            • Практика в професійній підготовці журналіста

            • "Фактчекінг у сучасних медіа"

            • Академічне письмо

            • Аналіз даних

            • Аналіз даних

            • Аналітична журналістика

            • Аналітична журналістика, 1 семестр

            • Атестація здобувачів ступеня вищої освіти магістра...

            • Безпека журналіста

            • Медійний контент в інформаційному суспільстві

              • Загальне

              • Змістовий розділ 1

              • Змістовий розділ 2

              • Змістовий розділ 3

              • Змістовий розділ 4

              • Підсумковий контроль

                • ЗавданняПрактичне індивідуальне завдання

                • ТестПідсумковий тест

                • ФайлПерелік питань до заліку

          • Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної ді...

          • Практична підготовка факультету журналістики

          • Інформація

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Вступ 2025

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вхід

Медійний контент в інформаційному суспільстві

Закрити
Переключити введення пошуку
  1. Головна
  2. Курси
  3. Факультети, кафедри
  4. Журналістики факультет
  5. Кафедра журналістики
  6. Медійний контент в інформаційному суспільстві
  7. Підсумковий контроль
  8. Практичне індивідуальне завдання

Практичне індивідуальне завдання

Умови завершення

Для виконання індивідуального практичного завдання пропонується один із варіантів:

1. Запропонувати концепцію власного медіапродукту (відеоблогу або окремої передачі, подкасту, медіакритичного сайту тощо), пов'язананого з вашими професійними інтересами або захопленнями. 

Орієнтовний план концепції медіа:

І. Тема, ідея, місія, актуальність і проблематика. Назва і її обгрунтування.

ІІ. Аудиторія видання. Портрет аудиторії.

ІІІ.Формати медіапродукту (жанри,методи підготовки матеріалів, пошук герої, експертів та ін.)

ІV. Команда медіа (спеціалісти, задіяні у проєкті).

2. Пройти курс із медіаграмотності (за власним вибором). Наприклад:

Very Verified: онлайн-курс з медіаграмотності - https://osvita.diia.gov.ua/courses/very-verified

 

Рrometheus https://prometheus.org.ua/

Медіаграмотність для освітян.

Медіагарамотність: як не піддіватися маніпуляціям.

 

Школа медіаграмотності. https://osvitoria.university/courses/mediagramotnist/

Подумай двічі: платформа критичного мислення. - https://study.ed-era.com/uk/courses/course/1700

Фактчек: довіряй-перевіряй. – https://courses.ed-era.com/courses/course-v1:VOXU-EdEra+FactCheck101+2018/about

Експрес-медіаграмотність для підлітків. https://plus.aup.com.ua/

 



Попередня секція
Тест 4
Наступна секція
Підсумковий тест
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток