ПРАКТИЧНІ ЗАВДАННЯ ДО МОДУЛЮ 4
Тема: Робота з просування видання в соцмережах.
План.
- Поняття SMM.
- SMM-стратегії просування медіа-ресурсів.
- Основи створення контенту в соцмережах.
- Розробка контент-плану для соцмереж.
- Визначення хештегів, ключових слів.
ЗАВДАННЯ:
1. Оберіть три українські онлайн-медіа і прослідкуйте, як вони просувають себе і свій контент у соцмережах Фейсбук, Інстаграм, Ютуб, Твітер і Телеграм: якість і розмаїття контенту, періодичність постів, варіанти залучення аудиторії і т.д.
Відповідь оформіть у вигляді міні-доповіді (обсяг не обмежений, проте доповідь має містити ваш аналіз + агрументацію і її докази - скріни або посилання на приклади - 5 балів).
2. Розробити контент-план для просування свого видання у соцмережах (4 бали). Коротка довідка + приклади шаблонів SMM планування - тут.Про контент-планування в SMM з прикладами і шаблонами можна ще почитати тут або тут.
Поради щодо роботи брендів із соцмережами від агенції Wishdo див. у прикріпленому файлі.
- 3 February 2021, 13:28 PM