ПРАКТИЧНІ ЗАВДАННЯ ДО МОДУЛЮ 4

Тема: Робота з просування видання в соцмережах. 

План. 

  1. Поняття SMM.
  2. SMM-стратегії просування медіа-ресурсів.
  3. Основи створення контенту в соцмережах.
  4. Розробка контент-плану для соцмереж.
  5. Визначення хештегів, ключових слів.

ЗАВДАННЯ: 

1. Оберіть три українські онлайн-медіа і прослідкуйте, як вони просувають себе і свій контент у соцмережах Фейсбук, Інстаграм, Ютуб, Твітер і Телеграм: якість і розмаїття контенту, періодичність постів, варіанти залучення аудиторії і т.д. 

Відповідь оформіть у вигляді міні-доповіді (обсяг не обмежений, проте доповідь має містити ваш аналіз + агрументацію і її докази - скріни або посилання на приклади - 5 балів). 

2. Розробити контент-план для просування свого видання у соцмережах (4 бали). Коротка довідка + приклади шаблонів SMM планування - тут.


Про контент-планування в SMM з прикладами і шаблонами можна ще почитати тут або тут

Поради щодо роботи брендів із соцмережами від агенції Wishdo див. у прикріпленому файлі.