Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Навігація

Навігація

  • Інформаційна панель

    • Домашня сторінка

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URL (веб-посилання)ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ТекаНормативна база СЕЗН

      • URL (веб-посилання)Відновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

    • Мої курси

    • Курси

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

          • Кафедра політології

          • Кафедра соціології

          • Кафедра філософії, публічного управління та соціал...

            • archive

            • Управління в соціальній сфері

            • Онлайн-консультування і цифрова підтримка клієнтів

            • Адвокація прав людей з інвалідністю у соціальній р...

            • Філософські проблеми рекреації

            • Тімбілдінг

            • Фасилітація групових процесів засобами ненасильниц...

            • Герменевтичні студії креативності

            • Адміністративно-правове регулювання публічно-управ...

            • Інноваційні технології в евристиці

            • Гендерні виміри креативної діяльності

            • Філософія медіації

            • Філософські засади креативності

              • Загальне

              • Змістовий модуль № 1

              • Змістовий модуль № 2

              • Змістовий модуль № 3

                • ФайлЛекція № 4

                • ЗавданняСемінар № 7

                • ЗавданняСемінар № 8

              • Змістовий модуль № 4

              • Змістовий модуль № 5

              • Змістовий модуль № 6

              • Індивідуальне завдання

              • Підсумковий констроль

          • Практична підготовка факультету соціології та упра...

          • Інформація, Статистика ФСУ

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вхід

Філософські засади креативності

Закрити
Переключити введення пошуку
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Головна
  2. Курси
  3. Факультети, кафедри
  4. Соцiологiї та управлiння факультет
  5. Кафедра філософії, публічного управління та соціал...
  6. Філософські засади креативності
  7. Змістовий модуль № 3
  8. Семінар № 7

Семінар № 7

Умови завершення

Вправа "Аналіз фотографії". Студенти мають проаналізувати фотороботи Альфреда Стігліца з точки зору їх соціального значення та змісту. Основним методом роботи є пропозиція Ролана Барта бачити у фотографіях студіум (те, що навчає) та пунктум «те, що чіпляє та вражає». Робота повинна мати форму есе з прикладами робіт Стігліца. Результати роботи треба захистити на семінарі.

 Література:

 1.      https://www.metmuseum.org/toah/hd/stgp/hd_stgp.htm

2.      https://en.wikipedia.org/wiki/From_the_Back_Window_-_291

3.      https://blog.artsper.com/en/lifestyle/georgia-okeeffe-and-alfred-stieglitz/

4.      https://en.wikipedia.org/wiki/The_Steerage

5.      https://en.wikipedia.org/wiki/The_Terminal_(photograph)

6.      https://en.wikipedia.org/wiki/Equivalents

7.      https://artmuseum.princeton.edu/collections/objects/12469

Попередня секція
Лекція № 4
Наступна секція
Семінар № 8
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток