Практичне заняття 3. 26.10.

Перший рік життя.  Особливості розвитку дітей першого року життя (соціальна ситуація розвитку, провідний вид діяльності, кризовий період, новоутворення віку). Психолого-педагогічна діагностика дітей першого року життя. Рекомендації психолого-педагогічного вивчення дітей першого року життя. Шкала розвитку Гезелла, Апгара. Денверовська скринінгова методика DDST. Опитувальники KID.

Ранній вік. Особливості розвитку дітей раннього віку (соціальна ситуація розвитку, провідний вид діяльності, кризовий період, новоутворення віку). Рекомендації психолого-педагогічного вивчення дітей раннього віку. Основні параметри пізнавальної діяльності в ранньому віці. 

Дошкільний вік. Особливості розвитку дітей дошкільного віку (соціальна ситуація розвитку, провідний вид діяльності, кризовий період, новоутворення віку). Рекомендації психолого-педагогічного вивчення дітей дошкільного віку. Поняття «психологічна готовність до школи». Врахування психологічних вікових новоутворень. Загальні параметри розумового розвитку дошкільника. Обстеження мотиваційної готовності до навчання, емоційно-вольової сфери. Ігрова діяльність: значення, ознаки, функції, види (онтогенез). Діагностика емоційного інтелекту та ігрової діяльності.

Молодший шкільний вік. Особливості молодшого шкільного віку (соціальна ситуація розвитку, провідний вид діяльності, кризовий період, новоутворення віку). Особливості психолого-педагогічного вивчення молодших школярів. Навчання як діяльність, її складові. Характеристика навчальної діяльності молодших школярів. Труднощі навчання: поняття, причини, напрямки діагностики.

Підлітковий вік. Особливості розвитку дітей підліткового віку (соціальна ситуація розвитку, провідний вид діяльності, кризовий період, новоутворення віку).. Цілі й завдання психолого-педагогічного вивчення підлітків з ООП. Особливості проведення психологічного вивчення підлітків з ООП. Методи та прийоми психолого-педагогічного обстеження підлітків.