Skip to main content
Side panel
Course search
Close
Course search
Toggle search input
English (en)
Русский (ru)
Українська (uk)
Deutsch (de_old)
English (de)
English (en)
Español - Internacional (es)
Français (fr)
Italiano (it)
Polski (pl)
Log in
Діагностика дитини з особливими освітніми потребам ...
Course search
Close
Course search
Toggle search input
Open course index
Open block drawer
Home
Courses
Факультети, кафедри
Соціальної педагогіки та психології факультет
Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти
Діагностика дитини з особливими освітніми потребами
Section outline
Select section General
Collapse
Expand
General
Collapse all
Expand all
Select activity Новини
Новини
Forum
Select activity Вікторія Валеріївна Апухтіна Telegram Viber +...
Викладач:
Вікторія Валеріївна Апухтіна
🔗 Посилання
Zoom
:
https://us02web.zoom.us/j/2808265801?pwd=dzJ0WWZQK1R2SE5nNUpKYmd1aDlXZz09
Ідентифікатор конференції: 280 826 5801
🔒Код доступу: 375997
До відома студентів:
Набір балів з курсу відбувається шляхом виконання 14 практичних завдань у Moodle або на практичних заняттях.
Ознайомтеся з системою накопичення балів.
Select activity Розклад занять 6.0163
http://
Select activity Записи занять 6.0163
Select activity Презентація курсу
Презентація курсу
Page
Select activity Силабус
Силабус
File
Select activity Підручники
Підручники
Folder
Select activity Джерела до курсу
Джерела до курсу
Page
Select activity Система накопичення балів
Система накопичення балів
Page
Select activity Орієнтовний перелік посилань організацій, де можна пройти курси, тренінги, вебінари ...
Орієнтовний перелік посилань організацій, де можна пройти курси, тренінги, вебінари ...
Page
Select section Розділ 1. Теоретико-методологичні основи психолого-педагогічної діагностики
Collapse
Expand
Розділ 1. Теоретико-методологичні основи психолого-педагогічної діагностики
Select activity Конспект 1. Теоретико-методологічні основи вивчення дітей з ООП.
Конспект 1. Теоретико-методологічні основи вивчення дітей з ООП.
Тема 1. Теоретико-методологічні основи вивчення дітей з ООП..pdf
Select activity Ідеї Г.Я. Трошина про загальні закономірності нормального та аномального розвитку
Ідеї Г.Я. Трошина про загальні закономірності нормального та аномального розвитку
File
Select activity Практичне завдання 1
Практичне завдання 1
Assignment
Select activity Практичне завдання 2
Практичне завдання 2
Assignment
Select section Розділ 2. Медичне вивчення в системі комплексної діагностики дітей
Collapse
Expand
Розділ 2. Медичне вивчення в системі комплексної діагностики дітей
Select activity Конспект 2. Медичне вивчення в системі комплексної діагностики дітей з ООП
Конспект 2. Медичне вивчення в системі комплексної діагностики дітей з ООП
Тема 2. Медичне вивчення в системі комплексної діагностики дітей з.pdf
Select activity Практичні завдання 3-4
Практичні завдання 3-4
Assignment
Select activity Кейси для пр. 3-4 (повний опис)
Кейси для пр. 3-4 (повний опис)
Page
Select activity Корекція тяжких порушень мовлення у дітей дошкільного віку з урахуванням показників електроенцефалографії
Корекція тяжких порушень мовлення у дітей дошкільного віку з урахуванням показників електроенцефалографії
File
Select activity ЕФЕКТИВНІСТЬ КІНЕЗОТЕРАПІЇ У КОРЕКЦІЙНОЛОГОПЕДИЧНІЙ РОБОТІ З ДІТЬМИ СЕРЕДНЬОГО ТА СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПОРУШЕННЯМ МОВЛЕННЯ
ЕФЕКТИВНІСТЬ КІНЕЗОТЕРАПІЇ У КОРЕКЦІЙНОЛОГОПЕДИЧНІЙ РОБОТІ З ДІТЬМИ СЕРЕДНЬОГО ТА СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПОРУШЕННЯМ МОВЛЕННЯ
File
Select section Розділ 3. Психолого-педагогічне вивчення в системі комплексної діагностики дітей з ООП.
Collapse
Expand
Розділ 3. Психолого-педагогічне вивчення в системі комплексної діагностики дітей з ООП.
Select activity Конспект 3. Психолого-педагогічне вивчення в системі комплексної діагностики дітей з ООП
Конспект 3. Психолого-педагогічне вивчення в системі комплексної діагностики дітей з ООП
Тема 3. Психолого-педагогічне вивчення в системі комплексної діагностики дітей з ООП.pdf
Select activity Практичні завдання 5-6
Практичні завдання 5-6
Assignment
Select section Розділ 4. Особливості вивчення дітей з ООП на різних вікових етапах.
Collapse
Expand
Розділ 4. Особливості вивчення дітей з ООП на різних вікових етапах.
Select activity Конспект 4. Особливості вивчення дітей з ООП на різних вікових етапах
Конспект 4. Особливості вивчення дітей з ООП на різних вікових етапах
Тема 4. Особливості вивчення дітей з ООП на різних вікових етапах..pdf
Select activity Шкала Гріффітс
Шкала Гріффітс
File
Select activity Шкала Бейлі
Шкала Бейлі
File
Select activity STAT Скринінговий інструмент для виявлення аутизму в дітей
STAT Скринінговий інструмент для виявлення аутизму в дітей
File
Select activity Шкала оцінки соціальної комунікації
Шкала оцінки соціальної комунікації
File
Select activity Опитувальник KID
Опитувальник KID
Folder
Select activity Е.Кіпхард. Таблиці сенсомоторного розвитку
Е.Кіпхард. Таблиці сенсомоторного розвитку
File
Select activity Е. Кіпхірд. Таблиці розвитку від 0 до 4 років
Е. Кіпхірд. Таблиці розвитку від 0 до 4 років
Кіпхард Розвиток 0-4 роки.pdf
Таблиці Кіпхард 1.jpg
Таблиці Кіпхард 2.jpg
Select activity Практичні завдання 7-8
Практичні завдання 7-8
Assignment
Select activity Тест до практичних завдань 7 -8
Тест до практичних завдань 7 -8
Quiz
Select section Розділ 5. Методичний практикум діагностики дітей з ООП.
Collapse
Expand
Розділ 5. Методичний практикум діагностики дітей з ООП.
Select activity Спостереження комунікації Мартиненко
Спостереження комунікації Мартиненко
File
Select section Розділ 6. Логопедична діагностика в системі комплексного вивчення дітей з ООП.
Collapse
Expand
Розділ 6. Логопедична діагностика в системі комплексного вивчення дітей з ООП.
Select activity Онтогенез складової структури слова_Рібцун Ю.В.
Онтогенез складової структури слова_Рібцун Ю.В.
URL
Select section Підсумкове оцінювання
Collapse
Expand
Підсумкове оцінювання
Select activity Питання до іспиту
Питання до іспиту
File
Select activity Завдання до іспиту (практичне)
Завдання до іспиту (практичне)
Assignment
Select activity Підсумковий тест
Підсумковий тест
Quiz