Завдання

Ситуативне завдання.

1.    Група туристів-іноземців, що завітала в етно- ресторан «Сім поросят», де Ви працюєте старшим офіціантом, хоче посмакувати українськими національними стравами. Розкажіть, які страви Ви можете їм запропонувати та опишіть їх інгредієнти.

2.    Ви – менеджер з організації бенкетів ресторанного комплексу готелю «Дністер». Надайте консультацію представнику міжнародної делегації працівників ресторанного бізнесу, які види бенкетів може обслуговувати Ваш ресторанний комплекс.

3.    Ви – працівник „Віденської кав’ярні”. Поясніть гостю з Австрії, які види кави пропонує Ваша кав’ярня та коротко охарактеризуйте їх додаткові складники.

4.    Ви, як молодий спеціаліст ресторанної справи (технології харчування), проходите стажування за кордоном. Ваше завдання – розробити меню для нового ресторану. Розкажіть своєму керівнику правила та послідовність складання класичного меню.

5.    Вам потрібно розмістити двох гостей, які прибули з-за кордону до вашого міста терміном на три дні, з метою ознайомлення із пам'ятками архітектури міста. Розмістіть клієнтів у готелі і ознайомте їх із програмою перебування.

6.    Ви, як шеф ресторану міжнародного сектору аеропорту „Бориспіль”, надаєте інформацію керівнику групи іноземних туристів щодо можливостей харчування у Вашому ресторані. Назвіть типи меню, які пропонуються у Вас для різних вікових категорій гостей, різноманітних смаків та випадків.

7.    Іноземний турист, який щойно поселився в „Гранд готелі”, зайшов у ресторан і поцікавився пропозицією страв, що подаються на сніданок. Що Ви як шеф сервісу даного ресторану зможете йому відповісти?

8.    Ви, як менеджер відділу бронювання готелю, отримали факсом запит з проханням надати інформацію щодо можливості перебування іноземних гостей у Вашому готелі у період з 23.04.2017 по 29.04.2017 Повідомте про можливість забронювати 1 номер двомісний і 3 номери одномісні, а також передбачені знижки для гостей, які перебувають у відрядженні.

9.    Ви - адміністратор готелю, Вам телефонують з-закордону з метою забронювати один номер двомісний і три номери одномісні, але не дуже дорогі. Узгодьте час перебування гостей та дайте вичерпну інформацію щодо готелю.

10.    Надайте іноземним партнерам, з якими Ви створюєте спільний великий ресторанний комплекс, Ваші пропозиції щодо обслуговуючого персоналу майбутнього ресторану з чітким визначенням його завдань.

11.    Ви – адміністратор готелю. До вас із скаргою звернувся клієнт - іноземець, який не задоволений якістю прибирання його номеру. Заспокойте клієнта та вирішіть цю проблему.

12.    Надайте іноземним партнерам, з якими Ви створюєте спільний великий ресторанний комплекс, Ваші пропозиції щодо кількості працівників кухонної бригади, їх посад та завдань.

13.    Як менеджер ресторану готелю „ Опера ” охарактеризуйте іноземним гостям види та основні правила сервісу, які пропонує Ваш ресторан.

14.    Ви обслуговуєте сніданком делегацію бізнесменів з Америки. Гості здивовані та роздратовані незвичною для них пропозицією страв. Коректно та ввічливо поясніть гостям відмінність американського та континентального сніданку.

15.    У місті, де Ви проживаєте, невдовзі відкриється спільне українсько-данське ресторанне підприємство, яке проводить конкурсний набір працівників. Мотивуйте іноземних експертів під час співбесіди, на яку Ви запрошені, зарахувати на посаду керівника ресторану саме Вас, базуючи власну характеристику на таких визначальних моментах:

-       освіта;

-       наявність практики (на Україні та за кордоном);

-       досвід роботи в галузі ресторанного бізнесу;

-       знання іноземних мов;

-       Ваші сильні сторони.

16.    До Вас зателефонували з закордону щоб замовити номер-люкс для оперного співака, який приїжджає із своєю сольною програмою з Чикаго на три дні до вашого міста. Опишіть «люкс» Вашого готелю і надайте інформацію про ціну номеру–люкс .

17.    Ви адміністратор 4-ох зіркового готелю Надайте інформацію партнеру з-закордону які додаткові послуги надає ваш готель.

18.    Ви проходите фахове тестування з метою проходження практики в галузі ресторанного бізнесу за кордоном. Розкажіть іноземним фахівцям, які предмети скляного посуду подано на малюнку та поясніть, для яких напоїв вони використовуються.

19.    Ви обслуговуєте іноземного туриста, який завітав на обід у Ваш ресторан. Він вегетаріанець і хотів би посмакувати рибними стравами. Розкажіть гостю, які види риби та морепродуктів є у Вас в асортименті, та які страви Ви можете йому запропонувати.

20.    Ваш ресторан отримав заявку на обслуговування обідами групи іноземців, які прибули в Україну на семінар, що триватиме 5 днів із заключним діловим бенкетом. Що Ви, як організатор проведення бенкетів, обговорюватимете з представником цієї групи?

21.    Ви, як директор нового ресторану, робите презентацію Вашого підприємства іноземним експертам. Розкажіть, які департаменти (відділи) та підрозділи функціонують у Вашому ресторані, а також охарактеризуйте їх основні завдання.

22.    Ви плануєте створення великого готельно-ресторанного комплексу. Поясніть іноземним інвесторам структуру майбутнього підприємства за відділами та їх завданнями.

23.    Поясніть іноземним партнерам, якими принципами Ви керувались, підбираючи персонал кухонної бригади Вашого спільного ресторанного підприємства та якими факторами визначається її величина.

24.    Ви, як молодий спеціаліст ресторанного сервісу під час проходження стажування за кордоном повинні здати тест з техніки безпеки на підприємствах гостинності. Які причини виникнення нещасних випадків ви назвете іноземним експертам?

25.    Ви адміністратор готелю, Вам зателефонували щоб отримати наступну інформацію. Приїздить група іноземному дітей (40 чоловік) на дитячий фестиваль. Як ви порекомендуєте розмістити дітей і яку кількість номерів слід забронювати.

26.    Подружжя туристів-іноземців завітали до Вашого ресторану на романтичну вечерю. До замовлених страв вони хотіли б додати французьке, швейцарське чи італійське вино найвищої якості. Гості попросили Вашої консультації. Охарактеризуйте кілька червоних та білих вин із Вашого меню до вибору гостей, вказуючи при цьому сорт винограду та регіон виробництва, (враховуючи замовлені страви та індивідуальні побажання).

27.    До Вас у ресторан завітав іноземний турист, який хоче зробити замовлення, але не може прочитати меню, оскільки воно написане лише українською мовою. Гість хотів би на основну страву замовити мясо. Поясніть гостю, які види мяса та страви з нього пропонує меню Вашого ресторану. Допоможіть йому підібрати також гарнір.

28.              Група туристів-іноземців, що завітала в ресторан «Шекспір», де Ви працюєте старшим офіціантом, хоче посмакувати українськими національними стравами. Розкажіть, які страви Ви можете їм запропонувати та опишіть їх інгредієнти.

29.    Як офіціант етно - ресторану «Прага» допоможіть відвідувачам-іноземцям знайти зручний столик для двох і представте меню ресторану.

30.    Як фахівець ресторанного бізнесу розкажіть правила сервірування столу для групи студентів - іноземців, що проходитимуть практику у Вашому закладі харчування.