Перейти до головного вмісту
Українська (uk)
Русский (ru)
Українська (uk)
Deutsch (de_old)
English (de)
English (en)
Español - Internacional (es)
Français (fr)
Italiano (it)
Polski (pl)
Вхід
Програмування комп'ю ...
Пошук курсів
Курси
Факультети, кафедри
Математичний факультет
Кафедра комп'ютерних наук
Програмування комп'ютерної графіки
Розділ №1 Двовимірна комп'ютерна графіка
ЛР1 Створення графічних примітивів. Перетворення к...
ЛР1 Створення графічних примітивів. Перетворення координат
Попередня секція
Лекції
Наступна секція
ЛР2 Методи відсічення ліній. Вікна та області виводу. В-сплайн
Перейти до...
Перейти до...
Форум новин
Робоча програма
Силабус, інформація про автора курсу
Система накопичення балів
Он-лайн компілятор Java
Методичні вказівки з виконання лабораторних робіт
Система накопичення балів
Лекції
ЛР2 Методи відсічення ліній. Вікна та області виводу. В-сплайн
Тестові завдання з розділу 1
ЛР3 Тривимірні перетворення
ЛР4 Побудова проекцій 3Д об'єктів
Тестові завдання з розділу 2
Індивідуальне завдання
Питання до іспиту
Заліковий тест