План практичних занять 3-5

  1. Організація та етапи діагностичного обстеження дітей із ЗНМ. 
  2. Збір анамнестичних даних. 
  3. Спостереження за дітьми із ЗНМ у процесі ігрової та навчальної діяльності. 
  4. Діагностичні критерії для визначення рівня ЗНМ. Формулювання висновку логопедичного обстеження.
  5. Комплектування груп для дітей з ЗНМ. 
  6. Особливості організації корекційно-виховної роботи в групах для дітей з ЗНМ. 
  7. Програма корекційного навчання з розвитку мовлення дітей із ЗНМ. 
  8. Особливості логопедичної роботи при ЗНМ I, II та III рівня. 
  9. Підготовка дітей із ЗНМ до школи (попередження труднощів в оволодінні письмом та читанням, пропедевтика шкільної неуспішності з предметів мовного циклу). 
  10. Особливості логопедичної роботи з дітьми із ЗНМ шкільного віку.