Корекція при афазії

Підбір та демонстрація дидактичного матеріалу 3-х ігор (за трьома напрямками на вибір) для корекції мовлення при афазії за напрямками:

Характеристика особливостей корекції розуміння мовлення у хворих з акустико-гностичною афазією: способи зняття логореї, прийоми і методи формування уваги у хворих до звучного мовлення, специфіка роботи по відновленню розуміння значення слів, смислу фраз і текстів. Формування складової структури слів, зв’язного висловлювання, відновлення граматичного оформлення зв’язного висловлювання. Корекція логічного мислення шляхом використання різних методів розв’язування арифметичних задач, аналізу змісту текстів. Специфіка роботи над розвитком просторового праксису, поняттям числа, узагальнюючим значенням слів. Особливості корекції у них слухо-мовленнєвої пам’яті. Особливості корекції зорово-предметної, зорово-просторової пам’яті. Відновлення зорово-мовленнєвої пам’яті, відновлення механізму пригадування слів і образів. Особливості подолання порушень наочно-образного мислення.