Завдання 1

Завдання 1.

Ознайомитися зі статтями, що присвячені організації рекламних компаній під час військових дій.

1.    Що дратує українців у рекламі брендів і що вони вважають доречним під час війни. URL : https://www.the-village.com.ua/village/business/news/331711-scho-dratue-ukrayintsiv-u-reklami-brendiv-i-scho-voni-vvazhayut-dorechnim-pid-chas-viyni

2.    «Не став війну на промо». Як етично працювати з креативом під час війни — поради креативного агентства Patsany. URL : https://vctr.media/ua/yak-etychno-praczyuvaty-z-kreatyvom-pid-chas-vijny-porady-kreatyvnogo-agentstva-patsany-146508/

3.    Реклама під час війни: що працює, а що ні – дослідження Kantar.  URL : https://rau.ua/novyni/reklama-na-vijni-kantar/

4.    Як використовувати військові образи в комунікаціях: гайд від Patsany Agency. URL : https://bazilik.media/iak-vykorystovuvaty-vijskovi-obrazy-v-komunikatsiiakh-hajd-vid-patsany-agency/.

5.    Спекуляція на війні чи ні? Що найбільше дратує українців у рекламі. URL : https://vikna.tv/test/opytuvannia/shho-dratuye-ukrayincziv-u-reklami-pid-chas-vijny-opytuvannya-kantar-i-google/

6.     Тараненко А.  «Незнищенні основи»: 13 правил комунікації бренду під час війни. URL : https://mind.ua/openmind/20248060-neznishchenni-osnovi-13-pravil-komunikaciyi-brendu-pid-chas-vijni

7.    Як вести комунікації в СММ під час воєнного стану. URL : https://cases.media/article/yak-vesti-komunikaciyi-v-smm-pid-chas-voyennogo-stanu

8.    Савчук Х. Як комунікувати під час війни. Досвід OBRIO. URL : https://ain.ua/2022/06/29/yak-komunikuvaty-pid-chas-vijny/

Підготувати конспект основних тез у вигляді слайдової презентації, даючи відповіді на наступні питання:

1.    Чи варто проводити рекламні кампанії під час бойових дій? В чому їх актуальність?

2.    Основні правила комунікації брендів під час війни.

3.    Як етично працювати з креативом під час війни?

4.    Як використовувати військові образи в рекламних комунікаціях?

5.    Що дратує українців у рекламі брендів і що вони вважають доречним під час війни?