Завдання 3
Завдання 3
1. Теоретичне опрацювання
питань з теми «Аналітичний етап рекламної та ПР-кампанії» та підготовка 6 слайдів презентації теми про цілі,
задачі і методи аналітичного етапу (використовувати теоретичний матеріал до
теми) та обговорення відповідей на питання:
а) основні відмінності при проведенні дослідження за
допомогою фокус-групи та інтерв'ю. б) переваги та недоліки дослідження при проведенні анкетування та інтерв'ю. в) особливості дослідження за допомогою експертної
думки,
2. Конспект та обговорення статті: Гармідер Л.Д., Орлова А.В.
Подієвий маркетинг як інструмент просування національних брендів товарів і
послуг. Ефективна економіка. № 5. 2014. URL : http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=3079