Завдання 3

Завдання 3

1. Теоретичне опрацювання питань з теми «Аналітичний етап рекламної та ПР-кампанії» та підготовка 6  слайдів презентації теми про цілі, задачі і методи аналітичного етапу (використовувати теоретичний матеріал до теми) та обговорення  відповідей на питання:

а)  основні відмінності при проведенні дослідження за допомогою

фокус-групи та інтерв'ю.

б)  переваги та недоліки дослідження при проведенні

анкетування та інтерв'ю.

в)  особливості дослідження за допомогою експертної думки,

поясніть хто може виступати в якості експерта

2. Конспект та обговорення статті: 

Гармідер Л.Д., Орлова А.В. Подієвий маркетинг як інструмент просування національних брендів товарів і послуг. Ефективна економіка. № 5.  2014. URL :   http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=3079