Завдання 5

Завдання 5

А) 

Ознайомитися зі статтею Л. Зарванської «Проведення PR-кампанії на прикладі ТОВ «ЮЛІУС ТРЕЙДИНГ» (2014)
URL: https://naub.oa.edu.ua/2014/provedennya-pr-kampaniji-na-prykladi-tov-yulius-trejdynh/

 Проаналізувати та підготувати конспект у вигляді презентації (7-10 слайдів).

Термінологічний диктант 

Вивчити значення термінів:

1.    PRA (International Public Relations Association) – міжнародна асоціація служб зв'язків з громадськістю; створена в 1955 р З 1974 р має консультативний статус категорії Б при ЮНЕСКО.

2.    Кейс – історія або випадок; в практиці діяльності служб паблік рилейшнз – розповідь про позитивний досвід використання споживачами популярних продуктів, послуг компанії або про успішно дозволених проблемних ситуаціях.

3.    Комунікант – одержувач повідомлення в комунікаційному процесі.

4.    Комунікатор – особа або група осіб, що створюють повідомлення у вигляді друкованих текстів, фільмів, радіо- і телепередач.Комунікації мікс (communication mix) – комплекс комунікацій, що включає елементи реклами в засобах масової інформації, прямі продажі, стимулювання з метою сприяння продажу та зв'язки з громадськістю.

5.    Комунікаційна система – комплексна діяльність учасників ринкового обороту, що включає всю сукупність операцій, пов'язаних з підготовкою, збором, перерозподілом інформації, а також встановленням міжособистісних контактів безпосередньо між суб'єктами ринку.

6.    Комунікаційний канал – канал просування інформації на ринок і в суспільство.

7.    Комунікаційна політика – політика, що включає визначення цілей комунікації, шляхів їх досягнення, зміст поширюваної на різні аудиторії інформації, планування зворотного зв'язку.

8.    Комунікаційна мережа – певне з'єднання учасників комунікації за допомогою інформаційних потоків. Комунікаційна стратегія – стратегія, яка формує для забезпечення корпоративної місії, яка відображає соціальну концепцію бізнесу.

9.    Комунікаційна структура – сукупність каналів, за допомогою яких взаємодіють суб'єкти управління.

10. Комунікаційний простір – організація комунікацій на основі технологічних взаємозв'язків і організаційних структур управління.

11. Комунікаційні бар'єри – перешкоди одержувачу, що не дозволяють ефективно сприймати інформацію. Виділяють три типи бар'єрів: особистісні, фізичні та семантичні.

12. Комунікаційні ролі – функції і дії людей при здійсненні комунікацій.

13. Комунікаційний процес – процес, за допомогою якого керівники розвивають систему надання інформації та передачі відомостей великій кількості людей всередині організації та окремим індивідуумам та інститутам за її межами.