Завдання 7

Завдання 7

Ознайомитися зі змістом ресурсу:  Топ-7 кейсів від Perfect PR

URL: https://perfect-pr.com.ua/top-7-kejsiv-2019-roku-vid-perfect-pr

 Проаналізувати та підготувати конспект у вигляді презентації (7-10 слайдів)

Ознайомитися зі статтею:

 10 найкращих рекламних кампаній за 100 років. URL: https://lifestyle.24tv.ua/ru/den-reklamshhika-2019-ukraine-luchshaja-reklama-za-100-let_n880150

Проаналізувати та підготувати конспект у вигляді презентації (7-8 слайдів).

 Термінологічний диктант: вивчити визначення термінів

1.    Бюлетень (прес-бюлетень) – інструмент PR; періодичне видання конкретної організації (фірми), що містить поточну інформацію про її діяльність

2.    Суспільна свідомість – проникнення моралі та етики в процеси суспільного розвитку в умовах ціннісно-регулятивного механізму формування морального поняття в суспільстві. Суспільна свідомість дозволяє розглядати мораль і етику в загальних рамках духовної культури суспільства.

3.    Оперативний план PR – система сукупних економічних, організаційних і соціальних заходів, спрямованих на формування громадської думки з метою створення позитивного образу фірми, її маркетингових програм з урахуванням конкретних тимчасових термінів.

4.    Оцінка – особлива форма відображення, призначена для визначення ціннісних властивостей і якостей, їх корисності.

5.    Паблік рилейшнз – система зв'язків з громадськістю, мета якої – діяльність з поліпшення взаємин між організацією та громадськістю. PR сприяє формуванню гідного іміджу, уникненню шкідливих чуток і можливих предвзятостей, а також підвищенню якісного забезпечення сукупних ринкових запитів споживачів.

6.    Паблісіті – публічність, популярність; рекламування діяльності фірми, її досягнень засобами масової інформації.

7.    План PR-діяльності – документ, в якому відображені основні шляхи вирішення проблеми в результаті її ретельного аналізу з метою обґрунтування вигідності та доцільності запропонованого проекту рішення.

8.    Послуга PR – одна з найважливіших різновидів бізнесу послуг, є товаром, реалізація якого допомагає встановленню в суспільстві ефективної комунікації, формуванню громадської думки, профілактиці можливих конфліктних ситуацій.

9.    PR-кампанія – комплексне і багаторазове використання PR-засобів, а також рекламних матеріалів у рамках єдиної концепції та загального проведення плану впливу на думки і ставлення людей для створення позитивного іміджу і паблісіті.

10. PR-звернення – сукупні матеріали, що включають основний зміст, додаткові програми, що сприяють розумінню основного тексту звернення, а також довідково-допоміжні документи, що підкріплюють зміст статистичними даними, фотографіями, відеоплівками, дискетами. Мета PR-звернення – розкриття основних напрямків діяльності комерційної фірми для забезпечення стійкого положення на ринку і популярності в суспільстві.

11. PR-повідомлення – представлення ідеї, яку прагне донести фахівець служби PR до одержувача; підготовлено з урахуванням норм і вимог засобів масової інформації, використанням встановлених кодів і символів.

12. PRSA – професійна організація PR-фахівців США зі зв'язків з громадськістю, створена в 1947 р з метою розвитку та обміну інформацією, співпраці, вироблення високих професійних стандартів.