Завдання 8
Завдання 8
1.Законспектувати
статтю Мироненко В. В. "Ефективності PR-діяльності: варіативність
критеріїв та підходів" (2020)
URL:
http://www.dnu.dp.ua/docs/zbirniki/fszmk/program_5e58ee891b319.pdf
Зазначити основні принципи і методи оцінки
ефективності ПР-кампаній
Конспект представити у вигляді презентації(8-10
слайдів).
2. Ознайомитися з ресурсами:Рекламний ринок України росте навіть під час кризи. У чому його потенціал. URL: https://forbes.ua/company/reklamnyy-rynok-ukrainy-rastet-dazhe-vo-vremya-krizisa-v-chem-ego-potentsial-13052021-1583
Рекламний ринок України: ретроспектива з 1991 по 2021. Частина 1. URL: https://ain.ua/special/ukrainian-ad-market-part-1/
Конспект представити у вигляді презентації (8-10 слайдів).