Завдання 8

Завдання 8

1.Законспектувати статтю  Мироненко В. В. "Ефективності PR-діяльності: варіативність критеріїв та підходів" (2020)
URL: http://www.dnu.dp.ua/docs/zbirniki/fszmk/program_5e58ee891b319.pdf
 Зазначити основні принципи і методи оцінки ефективності ПР-кампаній
Конспект представити у вигляді презентації(8-10 слайдів).

2. Ознайомитися з ресурсами: 
Рекламний ринок України росте навіть під час кризи. У чому його потенціал. URL:  https://forbes.ua/company/reklamnyy-rynok-ukrainy-rastet-dazhe-vo-vremya-krizisa-v-chem-ego-potentsial-13052021-1583

Рекламний ринок України: ретроспектива  з 1991 по 2021. Частина 1. URL: https://ain.ua/special/ukrainian-ad-market-part-1/

 

Конспект представити у вигляді презентації  (8-10 слайдів).