Завдання 15
В межах рекламної та ПР-кампанії використовують елементи маркетингу. З'ясуйте, ознайомившись з вказаною статею, як івент-маркетинги впливає на споживача.під час рекламної або ПР-кампанії Підготуйте конспект.: Пічик К. В. Івент-маркетинг як сучасний інструмент впливу
на споживача. Наукові записки НаУКМА. Економічні науки. 2016. 1. (1). С. 145–148. URL: https://doi.org/10.18523/2519-4739112016124813
1. Брифінг – коротка інструктивна зустріч журналістів з керівництвом комерційної фірми чи компанії із запрошенням органів державної та законодавчої влади.
2. Ринок послуг PR – сукупність фірм і компаній, що виробляють різноманітні послуги в області управлінського консультування, маркетингу, економічного консалтингу, соціальної психології, антикризового управління з метою задоволення запитів ринку по зв'язках з громадськістю.
3. Служба PR – сукупність структурних підрозділів, які вирішують проблеми взаємодії між фірмою і різними контингентами громадськості з метою підвищення іміджу фірми, сприяння успішній реалізації маркетингової концепції, успіху інвестиційної політики на основі вивчення громадської думки та успішної реалізації ефективних комунікацій.
4. Соціальна група – група, члени якої зайняті спільною професійною діяльністю і знаходяться в неформальному спілкуванні. Це нечисленна спільність, в якій люди контактують, керуючись системою незримих міжособистісних зв'язків, що визначаються різними типами характерів, інтересів, потреб.
5. Спічрайтер – особа, що готує тексти виступів для іншої особи.
6. Спіндоктор (спін-операції) (англ. Spin doctor від spin вертіння, крутіння) – фахівець з поданням подій у більш сприятливому вигляді (виправлення висвітлення події в мас-медіа після того, як інформаційний розвиток прийняло несприятливий характер).
7. Факт-лист – короткий документ, що компактно і вигідно відображає профіль діяльності організації, посадової особи чи події; виконується зазвичай у формі необхідного доповнення до бекграундеру, прес-релізів, служить редактору додатковим довідковим джерелом матеріалу для статей.
8. Фірмове видання – видання буклетів, каталогів, альбомів випущених товарів і послуг промисловими або торговими фірмами і компаніями з барвистим поданням переваг порівняно з товарами конкуруючих фірм.
9. Цільова аудиторія – певна група людей, конкретний сегмент маси поточних і потенційних потреб з виділенням специфічних ознак, у тому числі демографічних, психологічних, соціально-культурних.
10. Презентація – самостійна акція, організаційна фахівцями PR-служби спільно з керівництвом фірми з метою представлення фірми, її нової продукції, демонстрації нових досягнень.
11. Прес-кит – набір матеріалів, потенційно корисних для газети чи журналу. Як правило, включає: бекграунд, прес-реліз, кейс-сторі, бай-лайнер, оглядові статті, факт-лист, фотографії, програму заходу, список присутніх та ін.
12. Прес-конференція – збори представників засобів масової інформації з діловими, громадськими, урядовими колами, з керівництвом фірм і компаній з метою інформування громадськості з актуальних питань певної тематики.
13. Прес-реліз – повідомлення, підготовлене фахівцями служби PR, містить важливу новину для широкої аудиторії. Наприклад, повідомлення про виробництво нових видів товарів чи послуг, відкритті нового представництва або філії компанії, проведенні важливою для фірми прес-конференції, закритих або відкритих тендерів.
14. Прийом – одна з форм зовнішнього і внутрішнього життя організації, заздалегідь підготовлена, розроблена і забезпечена спільними зусиллями фахівців PR та керівництва, що припускає спільне проведення часу співробітників корпорації із запрошеними гостями.
15. Медіа вимір – процес отримання даних про кількість, структуру користувачів інформації, що надається конкретними ЗМІ в конкретному місці і в конкретний час.
16. Медіа-карта – спеціальний матеріал, в якому фіксуються систематизовані і постійно оновлювані відомості про ЗМІ.
17. Медіа-кіт – засіб паблік рилейшнз; набір, пакет, комплект, спеціально підготовлений для представників ЗМІ. Містить кілька видів матеріалів, корисних для газет і журналістів, в тому числі прес-реліз, бекграундер, факт-листи, фотографії, відеоплівки.
18. Корпоративна культура – специфічна сфера культури, яка складається в процесі виготовлення продукції, її розподілу, збуту, сервісного обслуговування та споживання, система цінностей, яку поділяють всі в організації.
19. Корпоративний стиль – набір постійних психологічних, словесних, етичних, графічних, колірних та інших елементів, що відображають рівень корпоративної культури, соціальної відповідальності перед суспільством і механізм міжособистісних комунікацій.
20. Круглий стіл – одна з форм спільного обговорення ідей, проблем, ситуацій, що мають значення для широких кіл громадськості; учасниками круглого столу. є представники науки, бізнесу, ділових кіл, громадських та державних організацій.