Розробка гайду для дослідження цільової аудиторії

1.Відповідно до сформульованих дослідницьких ситуацій, наведених нижче, розробіть дизайни фокус-груп (скільки їх буде та з якими категоріями).

- Ситуація 1. Тема. Маркетингове дослідження для фірми-виробника спорттоварів. Фірма виробник спорттоварів хоче з'ясувати порівняльну ефективність впливу різних каналів дистрибуції на збут своїх товарів, рекламні можливості соціальних мереж в даному аспекті та перспективи розширення цільової аудиторії.

- Ситуація 2. Тема. Фірма-виробник кондитерських товарів, хоче сегментувати аудиторію, щоб знайти для кожного сегменту індивідуальний підхід.  

2. Розробіть topic-гайди до сформульованих ситуацій (тематичні гайди не передбачають високого рівня деталізації, а скоріше є переліком загальних питань, які необхідно обговорити з групою).