Section outline
-
-
-
Документальний фільм Адама Кьортіса "Століття егоїзму" (BBC) описує вплив психологічної концепції З.Фройда та його послідовників на розвиток PR, маркетингу, реклами та деяких соціологічних методів (зокрема, фокус-груп) з початку ХХ століття. Буде корисний для розуміння сутності маркетинового підходу до проведення досліджень (цілі та завдання досліджень, методи, інтерпретація даних).
*Фільм на англійські мові, однак є можливість використати автоматично створені субтитри українською мовою.
-
-
-
Це додатковий матеріал що розкриває вплив ШІ на маркетинг з точки зору маркетингової агенції (Блог від Myká Agency)
-
Відео TED від експерта з маркетингу Джессіки Апотекер. Вона досліджує, як маркетологи можуть знайти свою нішу у світі штучного інтелекту, пропонуючи прагматичний і обнадійливий погляд на майбутнє цієї сфери. Відео англійською мовою, з можливістю автоматичного перекладу субтитрів українською.
-
Ця стаття у Forbes висвітлює 11 ризиків використання штучного інтелекту в маркетингу і способи їх мінімізації.
-
У цьому блозі представлені думки українських маркетологів щодо застовування ШІ у своїй роботі та загалом у сфері маркетингу.
-
Абаніна Надія, Кандидатка соціологічних наук, доцентка, керівник відділу маркетингу Solve Ukrainе.
Надія Абаніна поділилася практичними порадами щодо побудови кар’єри, зокрема важливості самопрезентації, нетворкінгу, волонтерства та побудови цифрового професійного образу (особливо через платформу LinkedIn).