Практичне заняття 4
1. Зайдіть у свої профілі у соціальних мережах (Facebook, Instagram тощо) доберіть найважливіші на вашу думку 3-5 новин, які сталися сьогодні (або вчора). Представте свої топ-новини та подумайте над їхньою подібністю або ж відмінністю, проведіть паралелі між списками новин від різних студентів та різними вподобаннями студентів (колом друзів, підписками на медіаплатформи, групи).
Під час обговорення дайте відповіді на такі питання:
- Як ви розуміють поняття інформаційної бульбашки, чи побачили ознаки бульбашки під час виконання завдання;
- Як формується інформаційна бульбашка і в чиїх інтересах?
- Чи може перебування в інформаційній бульбашці бути небезпечним?
- Яким чином можна вийти з інформаційної бульбашки?
3. Перегляньте
, визначте на скільки можна довіряти цьому відео. Аргументуйте думку.
4. Заповніть таблицю, вказавши переваги і ризики (по три) при роботі з джерелами інформації.
Джерела інформації | Переваги | Ризики |
Офіційні джерела |
|
|
Люди |
|
|
Медіа і соціальні мережі |
|
|
- 29 April 2022, 09:07 AM