Практичне заняття 4

1. Зайдіть у свої профілі у соціальних мережах (Facebook, Instagram тощо) доберіть найважливіші на вашу думку 3-5 новин, які сталися сьогодні (або вчора).  Представте свої топ-новини та подумайте над  їхньою подібністю або ж відмінністю, проведіть паралелі між списками новин від різних студентів  та різними вподобаннями студентів (колом друзів, підписками на медіаплатформи, групи).

Під час обговорення дайте відповіді на такі питання:

  • Як ви розуміють поняття інформаційної бульбашки, чи побачили ознаки бульбашки під час виконання завдання;
  • Як формується інформаційна бульбашка і в чиїх інтересах?
  • Чи може перебування в інформаційній бульбашці бути небезпечним?
  • Яким чином можна вийти з інформаційної бульбашки?
2. Знайдіть приклади новинних повідомлень із посиланнями на достовірні та недостовірні джерела інформації. Обгрунтуйте свій вибір. 
3.  Перегляньте , визначте на скільки можна довіряти цьому відео. Аргументуйте думку. 

4.     Заповніть таблицю, вказавши переваги і ризики (по три) при роботі з джерелами інформації. 

Джерела інформації

Переваги

Ризики

Офіційні джерела

 

 

Люди

 

 

Медіа і соціальні мережі