Лабораторна робота №10
Проведення дистанційних занять за допомогою Nearpod
Мета: набуття умінь зі уроку в Nearpod та використання його для проведення синхронного навчання.
Завдання:
- Зареєструватися в сервісі Nearpod (безкоштовно).
- Ознайомитися з бібліотекою ресурсів Nearpod.
- Створити папку, назва якої – Предмет (# клас)[1].
- Створити урок (послідовність слайдів має бути логічною), який складається з:
– титульного слайду;
– слайдів з теоретичним вмістом (5–6 слайдів);
– слайд-шоу з трьох слайдів, створених в PowerPoint;
– двох слайдів з мультимедійним контентом (відео, Nearpod 3D, PHET-симуляція, віртуальна реальність, ), що відповідає дисципліні;
– слайду з pdf файлом, в якому представлено теоретичний матеріал з теми (частина підручника або іншої книги) – 2–3 сторінки;
– слайдів з відкритим питанням та завданням на заповнення пропущених місць до слайдів з мультимедійним контентом;
– слайду с дошкою для інтерактивного обговорення в класі (Рада співпраці) для проведення мозкового штурму;
– слайду із завданням на зіставлення пар;
– слайду з вікториною (або ігровим завданням Час піднятися), що складається з п’ятьох тестових запитань;
– слайду з домашнім завданням;
– слайду з опитуванням з метою рефлексії пройденого завдання. - Зберегти урок. Перенести урок до створеної папки.
- Провести попередній перегляд уроку.
- На заняття представити урок в режимі живої участі.
- В якості відповіді надіслати посилання на урок для участі в учнівському темпі.
[1] Наприклад, Географія (6 клас)
