Практичне завдання 04.10 на 11:25

Для всіх - повторити особливості всіх психічних процесів - буде опитування на початку заняття.

Опрацювати діагностичні методики у підгрупах (2-3 людини). У відповіді потрібно зазначити:

1. Мету (що обстежується).

2. Вік дітей (з якого по який вік використовується).

3. Інструкцію (як ми представляємо завдання дитині).

4. Критерїі оцінки (наприклад, низький, середній, високий...)

5. Роздатковий матеріал.


  1. •Матриці Равена
  2. •Предметна класифікація (Семаго)
  3. •Аналогії  (Семаго)
  4. •Четвертий зайвий
  5. •Нісенітниці
  6. •Тест П’єрона-Рузера
  7. •Коректурні проби
  8. •Фігури Поппельрейтера
  9. •Фігури Тенслі  
  10. •Гештальт-тест Бендер
  11. •Кубики Кооса 
  12. •Особистісний профіль (Самохвалова А.Г.) 7 шкал