Теорія 3

Роль інших фахівців у корекції МСА аудіології, психології, логопедії, спеціальної педагогіки та інших дисциплін. Співпраця з іншими фахівцями: спілкування, координація та обмін інформацією. Приклади міждисциплінарних підходів до корекції МСА. Стратегії організації корекції МСА у класі: розсадження, використання допоміжних технологій, пристосування та інші стратегії. Співпраця з педагогами для супроводу дитини з МСА у класі. Стратегії корекції МСА вдома: використання допоміжних технологій, комунікаційних стратегій та інших підходів. Роль логопеда в захисті потреб дитини з МСА у класі та вдома. Важливість участі сім'ї в корекції МСА. Визначення та види допоміжних технологій для МСА. Вибір і використання допоміжних технологій: огляд та рекомендації Приклади допоміжних технологій для МСА: Tomatis, Forbrian, тренажери для слуху та інші пристрої. Роль логопеда в оцінці та рекомендації допоміжних технологій для МСА.