Альбом корекції МСА

Практичне завдання виконується під час сесії. Група з 3-5 студентів виконує підбір вправ, дидактичних ігр для корекції МСА. Форма виконання вільна.

Необхідні дидактичні вимоги до оформлення ігор: визначення мети, інструкції, хід проведення гри, наявність дидактичного матеріалу.

Добирається по 5 ігр до кожного напрямку роботи:

1. Розвиток слухової уваги.

2. Розвиток немовленнєвих звуків: побутових.

3. Розвиток немовленнєвих звуків: природних.

4. Ігри з розвитку уміння диференціювати звуки за силою голосу.

5. Ігри з розвитку умінню диференціювати звуки за висотою голосу.

6. Розрізнення довжини звукового стимулу.

7. Розрізнення слів, близьких за звуковим складом.

8. Диференціація складів.

9. Ігри з розвитку уміння диференціювати слова, склади, звуки.

10. Ігри з розвитку уміння визначати наявність чи відсутність звука у слові.

11. Ігри з розвитку уміння визначати місце звука у слові.