Альбом корекції МСА
Практичне завдання виконується під час сесії. Група з 3-5 студентів виконує підбір вправ, дидактичних ігр для корекції МСА. Форма виконання вільна.
Необхідні дидактичні вимоги до оформлення ігор: визначення мети, інструкції, хід проведення гри, наявність дидактичного матеріалу.
Добирається по 5 ігр до кожного напрямку роботи:
1. Розвиток слухової уваги.
2. Розвиток немовленнєвих звуків: побутових.
3. Розвиток немовленнєвих звуків: природних.
4. Ігри з розвитку уміння диференціювати звуки за силою голосу.
5. Ігри з розвитку умінню диференціювати звуки за висотою голосу.
6. Розрізнення довжини звукового стимулу.
7. Розрізнення слів, близьких за звуковим складом.
8. Диференціація складів.
9. Ігри з розвитку уміння диференціювати слова, склади, звуки.
10. Ігри з розвитку уміння визначати наявність чи відсутність звука у слові.
11. Ігри з розвитку уміння визначати місце звука у слові.