Перейти до головного вмісту
Українська (uk)
Русский (ru)
Українська (uk)
Deutsch (de_old)
English (de)
English (en)
Español - Internacional (es)
Français (fr)
Italiano (it)
Polski (pl)
Вхід
Надійність соціологі ...
Пошук курсів
Курси
Факультети, кафедри
Соцiологiї та управлiння факультет
Кафедра соціології
Надійність соціологічної інформації (Сорокіна О.С.)
Для студентів ЗАОЧНОЇ форми навчання
Завдання 1 Об'єктивні та суб'єктивні критерії
Завдання 1 Об'єктивні та суб'єктивні критерії
Навести по два приклади (питання та відповіді) на об'єктивний та суб'єктивний критерії.
Попередня секція
Лекція 2. Надійність програми соціологічного дослідження
Наступна секція
Завдання 2 Відмови респондентів
Перейти до...
Перейти до...
News forum
Силабус
Інформація про викладача
Інформація про викладача (для заочної форми навчання)
Робоча програма
Презентація
Базовий підручник
Система накопичення балів
Список літератури
Методичні рекомендації
Додаткові матеріали
Лекція 14.02 Вступ до навчальної дисципліни
Завдання 1 (14.02.24)
Лекція 21.02_Спостереження
Лекція_28.02 (інтерв'ю)
Завдання 28.02 (телеграм-канали)
Лекція. Надійність інструменту виміру (06.03.24)
Завдання 06.03 (гайд в анкету)
Лекція. Аналіз документів (13.03.24).
Завдання 13.03 аналіз дописів
Завдання. Помилки анкет 20.03.24
Лекція. 27.03 Європейське соціальне дослідження
Завдання_27.03 (анкета / курсова)
Лекція_03.04 Крос-культурні дослідження
Завдання_03.04 (крос-культурні)
Лекція 10.04 Дослідження чуток та пропаганди
Завдання 10.04 (іпсо)
Завдання. Семантичний простір_17.04.24
Завдання 24.04. Case study
Завдання 1_01.05 (респоенденти)
Завдання 2_01.05 (бішимбаєв)
Лекція. Суб'єктивна надійність_15.04
Завдання до лекції (суб'єктивна надійність)_15.05
Питання до екзамену
Підсумкове тестування 28 травня 2024
Лекція 1. Вступ до курсу
Лекція 2. Надійність програми соціологічного дослідження
Завдання 2 Відмови респондентів
Завдання 3 Прюїтт-Айгоу
Завдання 4 Бідні діти Америки
Завдання 5 Помилки в анкетах
Завдання 6 Інтерпретація даних
ІДЗ Аналіз надійності методу
Підсумкове тестування