Питання до екзамену Оберіть із запропонованого списку 2 питання ( 1 питання із преліку 1-30, 2 питання із переліку 31-60). Дайте письмову відповідь і прикріпіть документ)

Питання до екзамену:

 

1.     Аналіз інвестиційних проєктів на підприємстві, цілі та напрями його проведення: аналіз проєктної діяльності підприємства в цілому та окремих проєктів.

2.     Визначення основних напрямів інноваційної діяльності підприємства, формування потреби в інноваційних інвестиціях підприємства на майбутній період.

3.     Вимоги до розробки проєктів, порядок його розробки.

4.     Джерела фінансування проєктів у туризмі.

5.     Життєвий цикл проєкту.

6.     Задачі управління проєктами в туризмі: забезпечення високих темпів розвитку туристичної галузі через реалізацію ефективних проєктів, отримання максимально можливого доходу від реалізації проєктів, мінімізація рівня інвестиційного ризику, забезпечення платоспроможності та фінансової стійкості підприємств у процесі здійснення проєктів, пошук шляхів прискорення реалізації діючих проєктів реальних інвестицій.

7.     Інвестиційна привабливість окремих туристсько-рекреаційних регіонів, параметри її оцінки.

8.     Інформаційне забезпечення аналізу інвестиційної діяльності підприємства, внутрішні та зовнішні джерела отримання інформації.

9.     Капітальні вкладення як форма реального інвестування.

10.                       Класифікація видів проєктів туристичних підприємств за різними ознаками: за функціональною спрямованістю, зі цілями інвестування, за сумісністю реалізації, за термінами реалізації, за обсягом необхідних інвестиційних ресурсів, за передбачуваною схемою інвестування.

11.                       Класифікація видів ризиків, що виникають при реалізації проєктів за різними ознаками: за сферами прояву, за формами інвестування, за джерелами виникнення.

12.                       Класифікація стратегічних цілей управління проєктами за визначеними ознаками: за видами очікуваного ефекту, за функціональними напрямками інвестиційної діяльності, за об’єктами стратегічного управління, за спрямованістю результатів, за пріоритетністю значення, за характером впливу на очікуваний кінцевий результат, за спрямованістю відтворювального процесу тощо.

13.                       Критерії оцінки інвестиційної привабливості підприємства туристичної індустрії.

14.                       Мета та принципи управління інноваційними проєктами.

15.                       Методи аналізу проєктів підприємства: горизонтальний (трендовий) аналіз, вертикальний (структурний), порівняльний аналіз, аналіз фінансових коефіцієнтів, інтегральний аналіз.

16.                       Методи дослідження інвестиційної привабливості окремих туристсько-рекреаційних регіонів

17.                       Методи дослідження інвестиційної привабливості туристичної галузі.

18.                       Методи календарного планування.

19.                       Механізм реалізації проєктів на підприємстві.

20.                       Обґрунтування інвестиційних рішень з позицій альтернативної вартості.

21.                       Організаційне забезпечення розробки інвестиційних проєктів на підприємстві.

22.                       Основні групи об’єктів стратегічного управління.

23.                       Основні задачі розробки стратегії управління проєктами туристичного підприємства.

24.                       Основні принципи формування джерел фінансування проєктів туристичного підприємства.

25.                       Основні складові інвестиційного процесу.

26.                       Основні схеми фінансування реальних проєктів: повне внутрішнє самофінансування, акціонування, венчурне фінансування, кредитне фінансування, змішане (дольове) фінансування.

27.                       Оцінка ефективності реальних інвестиційних проєктів.

28.                       Планування послідовності робіт.

29.                       Політика управління реальними проєктами підприємства, характеристика етапів її формування.

30.                       Поняття «інвестиції в туризмі».

31.                       Поняття бізнес-плану реалізації інвестиційного проєкту, його зміст і порядок розробки.

32.                       Поняття бюджетування капітальних вкладень, етапи його здійснення: визначення витрат по проєкту, оцінка очікуваного грошового потоку з урахуванням фактору часу, аналіз рівнів ризику по проєкту, визначення ціни інвестиційного проєкту, визначення економічного ефекту від реалізації проєкту.

33.                       Поняття інвестиційної привабливості туристичної галузі, параметри її оцінки.

34.                       Поняття інноваційних проєктів підприємства, характеристика її основних форм в сфері туризму.

35.                       Поняття стратегії управління проєктами та її роль у економічному розвитку підприємства.

36.                       Порядок вибору інноваційних проєктів в туризмі, методика оцінки їх привабливості.

37.                       Привабливість окремих підприємств туристичної індустрії, методичні засади її дослідження.

38.                       Принципи розробки стратегії управління проєктами, їх характеристика.

39.                       Результати впровадження проєктів в туризмі.

40.                       Роль реального інвестування у забезпеченні економічного розвитку підприємства, його особливості.

41.                       Система основних елементів, що формують стратегічний інвестиційний рівень підприємства.

42.                       Система основних показників, що визначаються в процесі оцінки (чистий приведений доході, індекс дохідності, період окупності дисконтований, внутрішня ставка дохідності, індекс рентабельності, період окупності недисконтований, алгоритми їх розрахунку.

43.                       Система основних показників, що характеризують інвестиційну привабливість туристичної галузі.

44.                       Система показників, що оцінюють інвестиційну привабливість регіонів.

45.                       Специфічні види інвестиційних проєктів в туризмі: інфраструктурні інвестиції, інвестиції у «туризм та відпочинок», інші.

46.                       Стратегічні цілі управління проєктами, вимоги до їх формування.

47.                       Структура проєкту підприємства туристичної індустрії в розрізі основних 12 розділів.

48.                       Суб’єкти та об’єкти проєкту в сфері туризму.

49.                       Сутність бюджету як форми оперативного плану інвестиційної діяльності.

50.                       Сутність інвестиційної діяльності підприємства, її форми та методи здійснення.

51.                       Учасники проєкту, їх склад та функції.

52.                       Фактори, що впливають на вибір схеми фінансування проєкту.

53.                       Характеристика його складових.

54.                       Характеристика основних особливостей управління проєктами в туризмі.

55.                       Характеристика основних форм реальних інвестиційних проєктів підприємств туристичної індустрії: придбання цілісних майнових комплексів, нове будівництво, перепрофілювання діяльності, реконструкція, модернізація, оновлення окремих видів обладнання, інноваційне інвестування, інвестування приросту запасів матеріальних оборотних активів та ін.

56.                       Характеристика показників інформаційного забезпечення проєктного менеджменту.

57.                       Характеристика ризиків, що супроводжують реалізацію проєктів туристичного підприємства.

58.                       Характеристика розділів бізнес-плану - резюме, передумови та основна ідея проєкту, аналіз ринку та концепція маркетингу, обсяг і структура продуктової (експлуатаційної) програми, обґрунтування місцерозташування об’єкта інвестування, характеристика середовища, необхідного матеріально-технічного забезпечення, витрати, що пов’язані з ним,  характеристика забезпечення трудовими ресурсами, календарний план реалізації інвестиційного проєкту, фінансовий план та оцінка ефективності проєкту, аналіз беззбитковості діяльності підприємства після інвестиції, визначення запасу фінансової міцності.

59.                       Характеристика фінансового стану підприємств при оцінці їх інвестиційної привабливості.

60.                       Цілі, завдання та функції проєктів.