Skip to main content

Blocks

Skip Navigation

Navigation

  • Dashboard

    • Site home

    • Site pages

      • My courses

      • Tags

      • FileІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • FolderНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • FileПам’ятка для користувача системи Moodle

      • FileСистема оцінки курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

    • My courses

    • Courses

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

          • Кафедра політології

            • archive

            • Актуальні проблеми сучасної політичної науки (Лепс...

            • Бюджетування і маркетинг у публічному управлінні

            • Вибіркові дисципліни 052 Політологія ОР Магістр

            • викладання політичних наук (сучасні інноваційні фо...

            • Виробнича (асистентська) практика

            • Виробнича практика магістри

            • Вступ до спеціальності

            • Геополітичні технології

            • Громадянське суспільство в системі політичних відн...

            • Державна політика країн світу

            • Державна політика країн світу (Цокур Євген Георгій...

            • Технології Public Relation

              • General

              • Змістовий модуль 1 Public Relations: методологічні...

              • Змістовий модуль 2 PR-комунікації в організаціях.

              • ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ 3 Технологічне аспекти Public Re...

              • ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ 4 PR - технології в політиці. Імі...

              • Підсумковий контроль

              • ІНДИВІДУАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ (пропонується на вибір студ...

                • FileМЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВИКОНАННЯ ІНДИВІДУАЛЬН...

                • AssignmentІНДИВІДУАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ 1

                • AssignmentІндивідуальне завдання 2

          • Кафедра соціології

          • Кафедра філософії, публічного управління та соціал...

          • Практична підготовка факультету соціології та упра...

          • Інформація

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Вступ 2025

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Close
    Toggle search input
  • English ‎(en)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Log in

Технології Public Relation

Close
Toggle search input
  1. Home
  2. Courses
  3. Факультети, кафедри
  4. Соцiологiї та управлiння факультет
  5. Кафедра політології
  6. Технології Public Relation
  7. ІНДИВІДУАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ (пропонується на вибір студ...
  8. Індивідуальне завдання 2

Індивідуальне завдання 2

Completion requirements

Розробити презентацію щодо найбільш успішних та найбільш невдалих PR-кампаній  (з кожного випадку по 5-7 прикладів)

Вони можуть стосуватися будь-якої сфери суспільства (бізнес, політика, соціальні практики, релігійна тощо)

Беручи кейси для презентації, обов'язково пошукайте щось більш цікаве та оригінальне, окрім тих прикладів, що пропонуються в інтернеті за першими ж посиланнями (Karlsberg, Pepsi, Ikea, Nivea, McDonalds тощо).

В презентації обов’язково розкрити сутність обраних кейсів і додати відповідний візуальний супровід

Previous activity
ІНДИВІДУАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ 1
Data retention summary
Get the mobile app