Атестація 2.

ЗАВДАННЯ 1, 2.

1 Завдання.

1. Робимо зручну для використання таблицю спостереження, в яку включені (ПІП та група, факультет, спеціальність) назва радикала, його опис (травма, захист, характеристики та специфіка поведінки й тактика роботи з ним, обов‘язково пояснюємо--- сильний чи слабкий тип).

2 Завдання. Переглядаємо фільм «Дістати ножі»

Після перегляду пишемо есе з візуалізацією всіх персонажів фільму за Вашою таблицею:

Оформлюємо

Прізвище Ім'я По батькові, група (титул як завжди)

 Дивимося фільм «Дістати ножі» робимо таблицю основних персонажів фільму, їх поведінки з вказуванням хронометражу сцен – де ви вказуєте факти для Вашого аналізу і заповнюємо такі колонки:

1. Персонаж, 2-3 радикали (якщо більше, то більше, обов'язково проранжувати - від 1 найбільш яскравого і що домінує до інших),

2. Сильний слабкий тип, факти та основні прояви цих радикалів і на якому хронометражі фільму. Як проявлялася сила або слабість психотипу, і реалізація сили або компенсація слабкості (компенсація, перенесення, сублімація, втеча в себе або в обставини й т.д.), який захист.

3. Яку тактику комунікацій використовував персонаж і як це пов'язано з радикалом.

4. Ілюструємо радикали основних радикалів прінтскріном з фільму.

 Дивимося фільм «Дістати ножі» (Knives Out) в дубляжі.

https://hdrezka-ag.com/films/detective/32580-dostat-nozhi-2019.html

Має бути 2 документи у ПДФ (pdf):

1. Таблиця спостереження.

2. Результати аналізу фільму. (вимоги написані вище)