Перейти до головного вмісту
Українська (uk)
Русский (ru)
Українська (uk)
Deutsch (de_old)
English (de)
English (en)
Español - Internacional (es)
Français (fr)
Italiano (it)
Polski (pl)
Вхід
Аутологія
Пошук курсів
Курси
Факультети, кафедри
Соціальної педагогіки та психології факультет
Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти
Аутологія
Змістовий модуль 4. Діагностика розладів аутистич...
ПЗ 4.
ПЗ 4.
Заповнити діагностичну карту дитини з РАС.
Попередня секція
ТЗ 4
Наступна секція
Феномен аутизму. Т.В. Скрипник.
Перейти до...
Перейти до...
Новини
Силабус
Робоча програма
Види і зміст поточних контрольних заходів
Підсумковий семестровий контроль
Підручник "Аутологія" Тарасун В.
Література
Соха Н.В. Методичні рекомендації щодо виконання практичних робіт
Лекція 1.
Презентація. Історичні аспекти дослідження аутизму
Лекція 2.
Презентація. Міфи про аутизм.
Лекція 3.
Лекція 4.
Презентація. Особливості комунікації дітей з РАС.
Література
ТЗ 1
ПЗ 1.
Лекція 3.
Лекція 4.
Презентація. РАС.
ТЗ. Змістовний модуль 2.
ПЗ 2.
Психологічні та фізіологічні особливості розвитку дітей з РАС
Особливості розвитку та психокорекції пізнавальної сфери дітей з РАС
Література
Таблиця. Особливості психічного розвитку дітей з аутизмом у залежності від ступеня тяжкості порушення.
Література
ТЗ 3. Змістовний модуль 3.
ПЗ 3.
Лекція
Основи діагностики дітей з розладами аутистичного спектра
Пам'ятка. Діагностичні критерії раннього дитячого аутизму.
Про затвердження Типового положення про центр раннього втручання
Корекційні методики при РАС.
TEACCH – терапія як метод психологічної реабілітації дітей з аутизмом та подібними розладами поведінки
Діагностичні таблиці.
Література.
ТЗ 4
Феномен аутизму. Т.В. Скрипник.
Участь батьків в організації інклюзивного навчання.
Шкільна адаптація дітей з РАС
ТЗ 5.
Лекція
Сенсорні ігри для дітей з РАС.
ТЗ 6.
Залікове тестування
ПЗ підсумкової атестаці