1.4

     Оберіть один з каналів:

1. https://www.youtube.com/playlist?list=PLeb-UxVXmUb6jJkCqDDWLbx4Yc-JPnp4y

2. https://www.youtube.com/playlist?list=PLSLajZxJCN0h7tn1uRSMLDqEcnmT_SFNv

3. https://www.youtube.com/playlist?list=PLSLajZxJCN0hK5NJyajFwb1NVBGBXReik

4. https://www.youtube.com/playlist?list=PLJpLIecpiPD_T-tr0_RgBFUOoSgIzr9X9

5. 

https://www.youtube.com/playlist?list=PLCRqj4jDCIYkJy8_eBhNDTLc23OBIT7Pq

чи будь який інший на You tube з відео стосовно викладання математики у 5-6 класах. 

     Проаналізуйте відповідність представленого контенту сучасній НУШ. Які засоби наочності, методи викладання, методичні прийоми застосовано викладачами? Чи доцільно використовувати дітям, батькам, викладачам на уроках чи при формуванні домашнього завдання обраний канал?

     Презентуйте основні ідеї, методи, засоби наочності на занятті з метою розширення професійних знань та можливостей колег. Текст доповіді (за необхідності зі скріншотами екрану, рисунками, таблицями) завантажте у це завдання.

     При формуванні характеристики треба скористатися рекрмендаціями щодо створення якісного навчального відео: 

1. Зацікавлення. Відео має починатись із емоції радості, сюрпризу, заохочення, мотивувати до подальшого перегляду. 

2. Емоційні злети та падіння. У навчальному відео мають бути передбаченні переходи від спокійного стану глядача до емоційного стрибка. 

3. Дикція. Має бути чітке вимовляння звуків відповідно до фонетичних норм мови. Слідкуйте за диханням, паузами та темпоритмом. Робіть логічний і психологічний наголоси. Звертайте увагу на гучність викладу матеріалу, не переходьте на крик. 

4. Жести. Жести повинні бути недовільні, вони не мають бути безперервними. Не кожна фраза потребує підкреслення жестом, надмірна жестикуляція може відволікати від змістовного навантаження. 

5. Сюжет. Будь-яке відео має містити такі елементи, як зав'язка, розвиток, кульмінація, розв'язка. Для посилення ефекту від перегляду можна додати пролог та епілог. 

6. Стиль. Дотримуйтесь єдиного стилю викладу. Якщо Ви використовуєте анімаційні ефекти, то вони мають підкреслювати основну думку, а не відволікати.

7. Тривалість. Навчальне відео має тривати не більше за 10-15 хвилин. Якщо робити його довшим, то глядач буде втомлюватись від великої кількості інформації, знизиться рівень засвоювання та зникне бажання до подальшого перегляду. Великий за тривалістю відеоролик бажано розділити на кілька частин.