Практ. заняття 4 _ Нейропсихологічна синдромологія розвитку

Фаза 1: Ознайомлення з синдромами

Студенти отримують матеріали для ознайомлення з різними видами функціональної несформованості мозку, такими як:

Функціональна несформованість лобних відділів мозку.

Функціональна несформованість лівої скроневої області.

Функціональна несформованість мозолистого тіла.

Функціональна несформованість правої півкулі.

Функціональна дефіцитарність базальних ядер мозку.

Функціональна дефіцитарність стовбурових утворень мозку – дисгенетичний синдром.

Фаза 2: Робота в групах у Breakout Rooms

Студенти поділяються на групи в Zoom Breakout Rooms, і кожна група отримує завдання створити карту синдромів для однієї з функціональних несформованостей.

Завдання групи:

Описати синдром і його прояви.

Визначити, які когнітивні функції та поведінкові аспекти можуть бути порушені.

Представити можливі підходи до корекції або терапії.

Для виконання завдання студенти можуть використовувати спільні інструменти, такі як Google Drawings або Miro, для створення візуальної карти.

Фаза 3: Презентація та обговорення

Після завершення роботи в групах студенти повертаються до основної сесії та презентують свої карти синдромів іншим групам.

Кожна група має 3-4 хвилини для презентації своєї карти.

Після презентацій викладач організовує обговорення, де студенти можуть задавати питання або коментувати карти інших груп.

Фаза 4: Загальне обговорення та підсумки

Викладач підсумовує результати роботи, звертаючи увагу на ключові аспекти, які були охоплені під час презентацій.

Формат проведення: Онлайн через Zoom з використанням Breakout Rooms та інструментів для створення візуальних карт.