Практ. заняття 7 _ Комплексна нейропсихологічна допомога та абілітація в дитячому віці
Фаза 1: Ознайомлення з клінічним випадком
Викладач надає студентам опис клінічного випадку дитини з певними порушеннями (наприклад, затримка розвитку мовлення, моторні порушення, когнітивні труднощі тощо). Випадок включає інформацію про стан дитини, її сильні та слабкі сторони, результати попередніх обстежень.
Фаза 2: Робота в групах у Breakout Rooms – розробка плану корекції
Студенти поділяються на групи в Zoom Breakout Rooms. Кожна група має розробити індивідуальний план нейропсихологічної корекції та абілітації для даного випадку. План повинен містити:
Основні принципи корекції, що будуть використані.
Стратегії втручання, що базуються на методі заміщувального онтогенезу.
Етапи корекційної роботи (враховуючи становлення функціональної системи, «вирощування» слабкої ланки).
Конкретні методики та вправи (техніки масажу, самомасажу, дихальні вправи, міжпівкульне малювання тощо).
Фаза 3: Оформлення плану та підготовка до презентації
Кожна група оформлює свій план корекції у вигляді структурованого документа або презентації. План повинен бути чітко структурованим, з докладним описом кожного етапу роботи та методик.
Фаза 4: Презентація результатів та обговорення
Після завершення роботи групи повертаються до основної сесії та презентують свої плани корекції. Кожна група має 3-4 хвилини для презентації.
Після презентацій викладач організовує обговорення, під час якого інші студенти можуть поставити питання щодо планів корекції або коментувати їх.
Формат проведення: Онлайн через Zoom з використанням Breakout Rooms для групової роботи. Студенти розробляють та презентують індивідуальні плани корекції та абілітації для конкретних клінічних випадків.